Idag, 18:24
Medlem
Jaha, då har detta långväntade spektakel släppts och man hörde Ronny Svensson ge den 4 av 5 solor i morse på tv:n.

https://www.imdb.com/title/tt30825738/?ref_=fn_t_1

Vad tror ni andra som sett tv serien? Och hur tror ni 3d versions kommer se ut. Gjord av SDFX Studios som förövrigt kanske gjort de flesta 3d filmer vi sett på sistone.

Och varför dissar Filmstaden återigen att visa filmer i 3D som är tänkta för 3D? De flesta länder visar denna på vanlig dolby 3d, imax 3d, men bara Sverige visar den på imax 2d/vanlig 2d. Hur tänker dem? Vart vänder man sina klagåmål nånstans om man vill ha tillbaka 3d-visningar på biograferna för filmer gjorda i 3D?

Har en 3D tv och 3d projektor hemma och ser fram emot när denna släpps av disney på 3d bluray, men det blir nog till augusti-kanten.
Senast redigerad av fonzen Idag kl. 18:30.
Citera
Idag, 18:32
Medlem
För att ingen pallar med att sitta med ett par pappersglasögon i tre timmar
Citera
Idag, 18:40
Medlem
Man-At-Armss avatar
Serien är helt ok, speciellt första säsongen, men den här filmen kommer jag absolut inte se på bio. Oavsett 3D eller ej. Jag förstår inte vitsen att göra långfilmer av pågående serier och Star Wars filmer på bio tilltalar mig inte längre.
Senast redigerad av Man-At-Arms Idag kl. 18:44.
Citera
Idag, 19:42
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Ronny svensson gav väl Sune i Grekland 5 solar? Vad han anser vara en bra film säger ju allt.
Citera
Idag, 20:01
Medlem
BankarBennys avatar
.
Senast redigerad av BankarBenny Idag kl. 20:06.
Citera
Idag, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Jaha, då har detta långväntade spektakel släppts och man hörde Ronny Svensson ge den 4 av 5 solor i morse på tv:n.

https://www.imdb.com/title/tt30825738/?ref_=fn_t_1

Vad tror ni andra som sett tv serien? Och hur tror ni 3d versions kommer se ut. Gjord av SDFX Studios som förövrigt kanske gjort de flesta 3d filmer vi sett på sistone.

Och varför dissar Filmstaden återigen att visa filmer i 3D som är tänkta för 3D? De flesta länder visar denna på vanlig dolby 3d, imax 3d, men bara Sverige visar den på imax 2d/vanlig 2d. Hur tänker dem? Vart vänder man sina klagåmål nånstans om man vill ha tillbaka 3d-visningar på biograferna för filmer gjorda i 3D?

Har en 3D tv och 3d projektor hemma och ser fram emot när denna släpps av disney på 3d bluray, men det blir nog till augusti-kanten.
Bor du i Malmö eller Norrköping (tror jag är städerna) så har Nordisk Film sjukt fina biosalonger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in