Citat:
Ursprungligen postat av
fsck
Det här blev ju spännande. Med tanke på hur ilskna trollen är så var det här inte alls bra och troligen riktigt, riktigt illa.
Vi får hoppas att det kommer ut mer information om exakt vad som hände och, framförallt, vilka som drabbades. Av ljudnivån att döma så var det inte ett gäng korpraler.
Får jag nys om någonting så kommer jag givetvis att posta och jag vill uppmana alla icke-ryzztroll att göra detsamma. Det här ska bli kul.

Det är jobbigt för ryzztrollen nu. När Putins 3-dagarskrig bröt ut så var Ryzztrollen allt bra kaxiga, med all rätt, alla trodde att det skulle vara över snabbt. Dom grövsta Putinisterna hade börjat packa resväskorna för att bege sig mot Putins förtrollande land och hade förberett skyltar "Russian Welcome" den dagen väl Ryska tanks rullar in över Europa. Glädjen var total.
Men glädjen var kortvarig, månaderna gick och det började gå upp för alla att Ryssland egentligen bara var en papperstiger.
Men det sista som lämnar människan är hoppet. Den segdragna övergången från total euroferi över att deras älsklingsland kommer ta Ukraina och delar av Europa, till insikten om att landet inte ens kommer lyckas ta Ukraina, till att till och med Ukraina slår tillbaka hårt inne i Ryzzland har skadat Ryzztrollens små psyken grovt.
Oerhört komiskt att bevittna