2026-05-20, 18:43
Medlem
Hur många kvinnor har du som man själv haft sex med samtidigt? Om det är fler än en, hur gick det till, och var det bra?
Citera
2026-05-20, 18:53
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Beror på hur du menar med samtidigt.
Jag hade 5 thailändska tjejer i min bungalow som jag roterade med.
4 satt på golvet och väntade på sin tur.

Det var inte något svinaktigt. Det var bottenskrap från någon bar som precis stängt och dom behövde pengar och jag tog allihop för att dom skulle få tjäna en slant.
Senast redigerad av Grisus-Kristus 2026-05-20 kl. 18:57.
Citera
2026-05-20, 20:43
Medlem
Mailmanss avatar
Har haft 2 Trekanten med tjejer och det blir bara rörigt. Roligare två killar på en tjej
Citera
2026-05-20, 20:44
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckYes
Hur många kvinnor har du som man själv haft sex med samtidigt? Om det är fler än en, hur gick det till, och var det bra?

Beror på vad du menar med sex. När det är fler än två tjejer är det oftast snarare något annat än sex, det är mer en fest - typ "ni får gärna titta på när jag knullar men ni får vänta på er tur".

Tror inte det är nån här som ärligt kan säga att den haft sex med mer än två på samma gång. Jag menar man har ju kuk och mun, så var ska den tredje tjejen få plats? Om den tredje tjejen typ hånglar med en annan tjej så är det ju strängt taget inte jag som har sex med dem.

Såna saker är förvisso bra för ens bucket list men det är mer praktiskt med en åt gången.
Citera
2026-05-20, 21:46
Medlem
3 st.

Det blir givetvis en mix av att ha sex med en tjej och de andra med varandra, en tar en paus, och alla 4 i en hög.

Men man han ju ligga ner och slicka en tjej samtidigt som två suger av en, och funkar faktiskt med 3 som suger en samtidigt. En går loss på pungen, de andra två slickar längs med skaftet, suger växelvis mm.

Ena gången när vi var på sexfest och var 4 par och jag fick låna 3 tjejer själv en stund , en annan gång när vi träffade två tjejer för sex. Mycket trevligt.

På en kväll som mest 5 st på sexfest, dock bara 1-2 samtidigt.
Citera
Igår, 07:54
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus

Det var inte något svinaktigt. Det var bottenskrap från någon bar som precis stängt och dom behövde pengar och jag tog allihop för att dom skulle få tjäna en slant.

Ha ha, som en god gärning då, alltså. Medalj!
Citera
Igår, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus

Låter som ni var 6 bottenskrap.
Citera
Igår, 20:43
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippfitt
Låter som ni var 6 bottenskrap.
Och nu är vi sju.
Kompis.
Citera
Idag, 09:53
Medlem
halaltarzans avatar
Vet inte om det räknas men en gång hade jag en tonårsjänta på var sida som jag låg och pullade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in