Citat:
Ursprungligen postat av
Graavarg
- hur många rum har du tapetserat? (jag är väl uppe i 12-15)
Jag är man, jag har inga tapeter. Jag har neutrala tidlösa väggar som passar till allt. Att hålla på och tapetsera vartannat år är som sagt en tantgrej. Har du ett neurotiskt behov av att sätta upp krusiduller på väggarna, då kan jag upplysa om att tavlan är uppfunnen!
Citat:
- hur många blöjor har du bytt? (tja, tusentals...)
Så om antalet är noll, då menar du att man överensstämmer mer med könet kvinna för de byter aldrig blöjor då eller?
Citat:
- läst sagor för dina barn (hundratals timmar...)
Jag har inga barn. Det är hormonet oxytocin som gör att man blir sugen på barn. Oxytocin är främst ett kvinnohormon. Män tenderar att vilja fräsa runt i terrängen och rocka loss, inte amma barn.
Citat:
- hur många hus har du byggt med dina egna händer? (3)
Har inte haft anledning att bygga något ännu. Huruvida man ska bygga hus är ett ekonomiskt beslut, inget man ska göra bara för att hävda sig - "jag kan allt". Och om jag byggde ett skulle jag läsa på och bygga varenda detalj enligt best practice, inte köpa en massa virke och sedan bygga hela huset fel men säga "äh nu får det vara så, det blir bra" i förnekelse. Det vore MOTSATSEN till manligt.
Citat:
- hur många gånger har du käkat tillväxthormoner? (0)
Du vet inte ens skillnaden mellan tillväxthormoner och testosteron! Testosteron produceras i testiklarna av manskroppen själv!
Citat:
- hur ofta rakar du din pung? (aldrig, herregud...)
Såpass sällan att jag inte behöver rakblad utan det räcker med hårborttagningskräm. Jag har gjort det inför viktiga knull med porrstjärnor. I genomsnitt blir det väl en gång per 5 eller 10 år.
Citat:
- öppnar du dörren för kvinnor (alltid, om jag kan)
Ja jag bor i USA och det är en stor del av kulturen här.
Citat:
- vet du hur förbränningsmotorn fungerar? (japp, har plockat ett par isär i minsta beståndsdelar och ihop igen)
Haha, jösses. Svaret är ja.
Citat:
- byter du själv mellan vinterdäck/sommardäck? (dum fråga, finns det nåt annat sätt?)
Jag är ingen kärring så jag kör alltid på sommardäck. Roligt att sladda.
Nu måste jag gå, kanske betar av din wall of text senare.