2026-05-20, 12:27
Medlem
Jag undrar om någon här har varit till ett bra/seriöst medium någonstans i Ångermanland? Hon jag varit till för många år sedan finns tyvärr inte längre med oss.
Citera
2026-05-20, 15:00
Medlem
Det finns inga seriösa medium någonstans i världen.
Citera
2026-05-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Det finns inga seriösa medium någonstans i världen.
Du verka ha missat tävlingsserien med olika tester där mor och dotter Öhrnberg kom 1a och 2a efter att ha klarat en massa.

((Jag är INTE medium, men jag klarade tester i parapsykologi även kontrollerade av personen som trodde det var omöjligt...))
Citera
2026-05-21, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Du verka ha missat tävlingsserien med olika tester där mor och dotter Öhrnberg kom 1a och 2a efter att ha klarat en massa.

((Jag är INTE medium, men jag klarade tester i parapsykologi även kontrollerade av personen som trodde det var omöjligt...))

Du verka ha missat att det är korkat att hävda att medium fungerar när detta aldrig någonsin har kunnat påvisat under vetenskapliga former, aldrig.

Och att det är synnerligen graverande att komma dragande med typ underhållningsprogram som om det skulle vara nåt seriös bevis för att medium inte är bluff.

Men länka gärna till denna tävlingsserie så vi får oss ett gott skratt över din naivitet….

Och du, ditt eget test du drog upp, är inte värt ett skit som bevis för annat än att du är okunnig lättlurad….
Citera
2026-05-21, 09:58
Medlem
Kostar en hel del. Exempel nedan.
https://www.spadam.se/medium

20 kr minuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem