Igår, 11:59
Medlem
Banankexchoklads avatar
Jag fick upp en reklam på Facebook om en elektrisk kabelmaskin från ett företag som heter BOLDR.

Köper man två stycken blir det upp till 60 kg motstånd och det ingår tillbehör för träning. Pris för kit med två: ca 6500kr

Tror ni denna är effektiv för allsidig platseffektiv träning hemma som kan kombineras med gymträning på extern plats? Tror ni det är en bra produkt? (Jag hittar inte många recensioner, kan det vara lågkvalitativ ”drop shipping?”)

Länk för ytterligare info: https://boldr.se/products/smart-kabelmaskin
Citera
Igår, 12:08
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Efter ett snabbt bildsök på prylen så hittar man den finns märkt med flera olika okända märken. Så du lär kunna hitta den på AliExpress eller dylikt.

Hade aldrig köpt.
Citera
Igår, 12:09
Medlem
Banankexchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Efter ett snabbt bildsök på prylen så hittar man den finns märkt med flera olika okända märken. Så du lär kunna hitta den på AliExpress eller dylikt.

Hade aldrig köpt.

Smart! Ska börja använda den metoden i framtiden.
Tack för svar!
Citera
Igår, 12:11
Medlem
Noetlovskijs avatar
Nä, du, det där tror jag inte på.

Bättre att göra armhävningar, pull-ups, sit-ups, squats etc. och ha ett par hantlar med justerbar vikt.
Citera
Igår, 12:21
Medlem
Du kommer troligen bara köra biceps och triceps med en sån uppsättning, bättre köpa en skivstång begagnad eller några hantlar.
Senast redigerad av Quandmeme Igår kl. 12:35.
Citera
Igår, 13:58
Medlem
ReijoHervonens avatar
Verkar rätt bortkastat och överprisat. Skaffa en skivstång.
Citera
Igår, 14:22
Medlem
kalkryggars avatar
Lite väl dyr för vad den gör. skulle säga att en dubbel uppsättning skulle ha värdet av ungefär 1000 kr.

Det kommer gå en jävla massa dörrkarmer och lister åt helvete med den.

Jag gissar att du kan hitta den med annat märke för 350 kr från någon kines.
Citera
Igår, 16:01
Medlem
Om du söker något redskap för att kunna träna enkelt hemma är det en TRX-slinga du ska köpa. Finns riktigt bra för lite mer pengar, eller billigare varianter som https://www.stadium.se/sport/traning/traningsutrustning/922787101/virtufit.suspension-trainer-pro.black

Sen behöver man alltid vikter för att träna ben ordentligt. Man kan t ex göra knäböj med lämpligt vägande familjemedlem på ryggen ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in