2026-05-20, 16:39
Avstängd
Kanske kommer autentisk porr bara konsumeras av en liten grupp människor, lite som dom som är audiofiler idag.

Det kommer inte att gå att se huruvida porren är autentiskt eller ai-genererad, men dom kommer hävda att dom minsann KAN se skillnad, lite som diskussionen kring olika kvalitet på MP3-filer förr.

Det intressanta med alla dessa typer av spekulationer är hur snabbt det går, mycket av det vi snackar om finns säkert redan men bara dom kommande åren kommer göra det mer utbrett och kvalitetsmässigt kommer det inte att gå att se skillnad.

Det är alltså inte nåt slags siande om en framtid, långt borta, utan snarare något vi är mitt uppe i.
Citera
2026-05-20, 16:51
Medlem
GoranPongs avatar
AI kommer definitivt hjälpa människor att skapa den typ av porrfilm dom egentligen vill ha och slippa leta på olika porrsajter där det nästan bara finns skräp och det mesta är gammalt, åtminstone om man vill ha gratis porr.
Citera
2026-05-20, 17:00
Medlem
CorneliusBrandts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
AI kommer definitivt hjälpa människor att skapa den typ av porrfilm dom egentligen vill ha och slippa leta på olika porrsajter där det nästan bara finns skräp och det mesta är gammalt, åtminstone om man vill ha gratis porr.

Möjligt. Saknar tiden då alla hade webcam och MSN. Men fan, det missbrukades som så mycket annat och nu är väl den marknaden kopplad till slutna betalningstjänster. Jag själv höll på med en massa jävla dumheter som unge gentemot folk som höll på att "snuska sig" framför en kamera.

När man blir äldre blir det mer acceptabelt, fast. Man vill ju inte bli utpressad eller hånad för det. Om vi ska relativisera så är det väl finare att flasha sig framför kameran privat hemma, än att hosta fram kuken på en badstrand? Har för mig att jag såg någon som satte på sin hund också, och visst fan blev man kåt som tonåring.

Nä, sluta avsexualisera och våga förstå att varenda människa är kopplad till begär och synd genom kärlek. Visst finns det undantag, och dessa undantag låter jag människor som dedikerat sina liv åt att knipa åt människor som går överstyr. Har själv gått överstyr kopplat till ungdom eller droger. Något jag lärt mig rejäla läxor av i form av ett själväckel jag försöker komma över.
Senast redigerad av CorneliusBrandt 2026-05-20 kl. 17:24.
Citera
2026-05-20, 17:14
Medlem
Karmans avatar
Människolika sexrobotar kanske tar bort behovet av porr helt och hållet i en framtid?
Citera
2026-05-20, 17:21
Medlem
ReijoHervonens avatar
Att tro att AI porr skulle "ta över" är lika korkat som att tro att tecknad porr skulle ta över. Det kommer givetvis inte att hända då porr/sex handlar mycket om dominans och undergivenhet.
Citera
2026-05-20, 17:31
Medlem
Allt jag vill ha är en ai genererad bättre säsong 8 av game of thrones
Citera
2026-05-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hieroboam
Då ska jag börja göra icke-AI porr och film för de som inte tycker att AI är hett. Blir det som TS säger så lär jag bli stormrik.

Hur ska du skilja på den icke-AI-porr från AI-porr?

Med AI kan man ju göra helt realistiskt porr - och det är ju inte svårt att också göra den "imperfekt" och se "hemmagjord" ut.

När AI-porr slår igenom fullt ut så kommer det sitta folk och skapa AI-porr som ser ut som icke AI-porr med hjälp av AI för att sälja till personer som inte vill ha AI-porr.
Citera
2026-05-20, 17:42
Medlem
CorneliusBrandts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Att tro att AI porr skulle "ta över" är lika korkat som att tro att tecknad porr skulle ta över. Det kommer givetvis inte att hända då porr/sex handlar mycket om dominans och undergivenhet.

Håller med dig. Dominans och undergivenhet kan bli brutalt till sin yttersta spets. Särskilt från perspektivet att förvänta sig en ängel. Men även änglar faller i verkligheten. Eller blir en förbättrad version mot Gud.
Citera
2026-05-20, 17:47
Medlem
Merwinnas avatar
Det är väl positivt om inga riktiga kvinnor behöver bli indragna i den destruktiva branschen? Och i synnerhet unga barn, såklart.

...men det skulle vara tråkigt om skådespelare i vanliga filmer och TV-serier skulle ersättas av AI. Man bygger ju lite en relation med de skådespelare man gillar - och inte bara deras karaktärer - även om det kanske är fånigt. Man vill läsa om dem och deras liv, se intervjuer med dem... Nej, jag tror inte att jag kommer att börja titta på AI-genererade filmer hur bra de än är. Det behöver man ju inte heller, det finns fler gamla filmer och TV-serier än man hinner se under sin livstid ändå.
Citera
2026-05-20, 17:55
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Det tycks som att det kommer att bli ai som sätter punkt för den vedervärdiga porrindustrin.

All porr kommer inom en snar framtid vara ai-genererad.

Vad är era tankar om detta?
Känner igen den typen av resonemang från min egen uppväxt när många ansåg att syntar och trummaskiner skulle göra alla musiker arbetslösa och att gitarrer och trummor etc var finito.
Citera
2026-05-20, 17:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen

Kan inte riktigt se liknelsen mellan tecknad porr och ai-genererad porr som inte går att skilja från verklig porr.
Citera
2026-05-20, 17:57
Medlem
CorneliusBrandts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Hur ska du skilja på den icke-AI-porr från AI-porr?

Med AI kan man ju göra helt realistiskt porr - och det är ju inte svårt att också göra den "imperfekt" och se "hemmagjord" ut.

När AI-porr slår igenom fullt ut så kommer det sitta folk och skapa AI-porr som ser ut som icke AI-porr med hjälp av AI för att sälja till personer som inte vill ha AI-porr.

Imponerande tankar. Nu kommer vi till frekvenser och perspektiv kopplade till både minne, inlärning och illusioner genom livet. Mitt eller ditt? Från perspektivet att allting är oändlig kärlek som inte alltid kan ses utan egen upplevelse, uppoffring och inlärning - är vi alla delar av det gemensamt skapade på olika sätt.

Hur mycket kan frekvenser gå isär utan galenskap? Jag är ganska säker på att frekvenser skapas genom livet ur glömska. Det är både någonting du kan lära dig genom att ta det för givet och att själv gå igenom metoden eller processen. Vilket är den mest fantastiska upplevelse man kan ha i retrospekt. Eller åtminstone jag själv. Makt har setat mig på plats till den grad att jag inte vågat skriva eller ens prata öppet med människor om mina livsupplevelser. Inte ens till mina närmaste.

Jag hoppas på en vacker, sann och tyst förståelse inom mig själv som kan vara längre än vad min egna näsa räcker till.
Senast redigerad av CorneliusBrandt 2026-05-20 kl. 18:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in