2026-05-20, 15:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Var får du ditt påstående ifrån?

Du tror inte så kommer ske? Varför inte?
Citera
2026-05-20, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Min känsla är att en sådan gimmick är lika intressant på sikt som mobilappen för 5 år sedan som bytte plats mellan två ansikten och alla skrattade som tusan och något roligare hade man aldrig sett. Känslan varade upp till tre gånger.

Ja kanske folk tröttnar på att ha på nakenfiltret på TV4 eller också modifierar dom det så bara dom kvinnliga programledarna är nakna i sändning.
Citera
2026-05-20, 15:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Det tycks som att det kommer att bli ai som sätter punkt för den vedervärdiga porrindustrin.

All porr kommer inom en snar framtid vara ai-genererad.

Vad är era tankar om detta?
Det passar bra. Den porr jag vill se är så hård att den inte går att göra med riktiga skådespelare.
Citera
2026-05-20, 15:23
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
AI kommer förstås kunna skapa all form av porr, korta, tjocka, fula, snygga, gamla, unga osv liksom ge en möjlighet att helt och hållet själv skapa porr precis som man vill ha det (detta finns redan idag)

Du kanske inte förstod vad jag menade? Jag menar att jag väljer människa och hoppar helt över det om det bara finns AI-genererat.

När det är AI-genererat så är det liksom inte intressant. Skulle tro att det är på samma sätt som det inte är intressant att höra AI-genererad musik.
Citera
2026-05-20, 15:33
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Skall jag kommentera porr så gillar jag inte animerad porr. I serieform kan jag bli tänd men animerat tycker jag är kasst.

Men kanske annat om man växt upp med japanska serier och inte fantomen (och pox och epix). Mycket verkar japan-inspirerat.

AI porr är alltså foto realistisk, du ser ingen skillnad på riktig porr eller ai porr.

Men ai porr kan skräddarsys för varje smak. Gillar man gamla afrikanska skalliga kvinnor med håriga ben och amputerade armar så ordnar ai det.
Citera
2026-05-20, 15:49
Medlem
Ilimitados avatar
AI kommer vara precis den injektion som filmmediet behöver. Man har ju totalt kört fast som det är nu. Med AI kommer man kunna skapa helt nya typer av filmer.
Citera
2026-05-20, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Skall jag kommentera porr så gillar jag inte animerad porr. I serieform kan jag bli tänd men animerat tycker jag är kasst.

Men kanske annat om man växt upp med japanska serier och inte fantomen (och pox och epix). Mycket verkar japan-inspirerat.

Ge det ett par år så kommer du inte se någon skillnad.
Citera
2026-05-20, 16:13
Medlem
hieroboams avatar
Då ska jag börja göra icke-AI porr och film för de som inte tycker att AI är hett. Blir det som TS säger så lär jag bli stormrik.
Citera
2026-05-20, 16:13
Medlem
Citat:
Det tycks som att det kommer att bli ai som sätter punkt för den vedervärdiga porrindustrin.

All porr kommer inom en snar framtid vara ai-genererad.

Vad är era tankar om detta?

Ärligt talat är det väl på tiden att folk slutar få betalt för att dom ser snygga ut. AI kommer decimera modellvärlden och filmindustrim. Samtidigt kommer såklart animatörer och fotografer följa med.

Finns så sjukt jävla många skådisar som är "royalties" som absolut inte förtjänar det.
Citera
2026-05-20, 16:20
Medlem
CorneliusBrandts avatar
När, hur och var sker övergången från "AI" till "verklighet" på display?

Om varje pixel på datorskärmen kan ändras från bild till bild och från film till film, finns ingen fast knytpunkt för upplevd verklighet.

"Men vad snackar du om? Verkligheten är ute och inte framför en skärm?"

- Är det så enkelt, verkligen? Man kan bli en hejdundrande programmerare för verklighet, genom upplevd display som, åtminstone genom visst perspektiv, kan vara imaginärt. Sen har vi ju en evolution att anpassa oss efter. Är "evolution" synonymt med sanning? Frågan ställs öppet.
Senast redigerad av CorneliusBrandt 2026-05-20 kl. 16:29.
Citera
2026-05-20, 16:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Du kanske inte förstod vad jag menade? Jag menar att jag väljer människa och hoppar helt över det om det bara finns AI-genererat.

När det är AI-genererat så är det liksom inte intressant. Skulle tro att det är på samma sätt som det inte är intressant att höra AI-genererad musik.

Det är nog mest en vanesak, du kommer sitter där till ai-genererad porr som alla andra till slut.
Citera
2026-05-20, 16:39
Medlem
CorneliusBrandts avatar
Citat:
Det är nog mest en vanesak, du kommer sitter där till ai-genererad porr som alla andra till slut.

Vad som nu är fel med det? Varför skulle man ens vilja AI-generera porr? För att värna om integritet? För att människor kan ångra sig? Varför skulle vissa pixlar i färg på telefonen vara tillåtna men inte andra? Porr, erotik och nakenhet är fint, önskar bara att fler vågade ta steget in. Kanske själv borde ha mer mod i barmen och flasha kuken, men är inte riktigt där ännu. Har gjort det förr och minns att det var sjukt upphetsande.

Vet ni. Jag skiter numera i min egna integritet, även om jag bevisat att jag kan göra mig förtjänt av den. Det finns värre saker än så att oroa sig för. Klamydia till exempel.
Senast redigerad av CorneliusBrandt 2026-05-20 kl. 17:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in