2026-05-19, 22:19
Medlem
gleitkofoths avatar
Börjar bli rätt nöjd med framsidan så tänkte ge mig på baksidan så småningom. Som sagt - finnar på röva, hur avlägsnas dessa bäst? Kräm? Mekanisk bearbetning? Skinkterapeut?

Med vänliga hälsningar
Citera
2026-05-19, 22:27
Medlem
Gridiots avatar
Haru hårig röv?

Tvätta/duscha ofta, används kemisk och mekanisk. Någon kroppstvätt och någon svamp eller luffa att gnugga med.
Citera
2026-05-19, 22:50
Medlem
Man kan inte få finnar på rumpan. Det är om något, en inflammation i hårsäckarna. Antingen sitter du för mycket, har för tajta underkläder, eller dålig hygien.
Citera
2026-05-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gleitkofoth
Börjar bli rätt nöjd med framsidan så tänkte ge mig på baksidan så småningom. Som sagt - finnar på röva, hur avlägsnas dessa bäst? Kräm? Mekanisk bearbetning? Skinkterapeut?

Med vänliga hälsningar

Svårt det där. Ett problem är att man inte riktigt kommer åt att spränga dem på ett optimalt sätt. Tycker finnar på röven är riktigt goa för de är alltid stora, men tyvärr ser man inte själva sprängningen.

Det jag skulle göra är nog att tvätta skinkorna 2ggr om dagen med clearasil tills de försvinner. Byte av kalsonger dagligen, eller helst 2ggr om dagen om du har ork. Ett problem är stt bromsspåren gnids mot skinkorna och "skitar" ner, vilket kan orsaka irriterad hud. Då är det bra att byta kallingar ofta.
Citera
2026-05-21, 21:53
Medlem
gleitkofoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gridiot
Haru hårig röv?

Tvätta/duscha ofta, används kemisk och mekanisk. Någon kroppstvätt och någon svamp eller luffa att gnugga med.
Nej den är i slätaste laget, förutom finn-jävlarna
Citera
2026-05-21, 21:55
Medlem
gleitkofoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Man kan inte få finnar på rumpan. Det är om något, en inflammation i hårsäckarna. Antingen sitter du för mycket, har för tajta underkläder, eller dålig hygien.
Vadå inte få finnar? Det är väl samma typ av biologiska sammansättning i rövskinn som i allt annat skinn? Eller?
Citera
2026-05-21, 22:01
Medlem
gleitkofoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Svårt det där. Ett problem är att man inte riktigt kommer åt att spränga dem på ett optimalt sätt. Tycker finnar på röven är riktigt goa för de är alltid stora, men tyvärr ser man inte själva sprängningen.

Det jag skulle göra är nog att tvätta skinkorna 2ggr om dagen med clearasil tills de försvinner. Byte av kalsonger dagligen, eller helst 2ggr om dagen om du har ork. Ett problem är stt bromsspåren gnids mot skinkorna och "skitar" ner, vilket kan orsaka irriterad hud. Då är det bra att byta kallingar ofta.

Dom blir aldrig så potenta att de går att spränga, bara massa små röda finnar.

Producerar ett antal kilowatt biogas per dag så det kan nog ligga något i det du säger.

Tack för tipset, jag ska köpa clearasil och fler kallingar.
Citera
2026-05-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gleitkofoth
Dom blir aldrig så potenta att de går att spränga, bara massa små röda finnar.

Producerar ett antal kilowatt biogas per dag så det kan nog ligga något i det du säger.

Tack för tipset, jag ska köpa clearasil och fler kallingar.

Säkert inväxta hårstrån isf. Inte mycket att göra förutom byta underkläder ofta och rengöra huden. Smuts/bakterier är en bov i dramat, men kan också vara om du har grova hårstrån/kraftig rövskäggväxt eller rakar dig där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in