Citat:
Ursprungligen postat av
kermassa
Sant. Men att han skulle ha setts köra vårdslöst regelbundet på Bodenvägen i rusningstrafik är osannolikt med tanke på att det är en omväg.
åkt me han en gång vi satt för många i bilen, telefonen framme i högsta hugg hela tiden, inget bälte nån av oss och hastighetsbegränsningarna var inget han brydde sig om heller och det var i morgontrafiken.
så trafik fanns det gott av