Ja ni fattar. Det är en del av min dagliga rutin att vara ett totalt klantarsle.
Jag har två psykiskt sjuka föräldrar som var mellan 39 och 44 när de skaffade mig. Jag blev fosterhemsplacerad när jag var 3. Är det därför jag inte kan lyckas med något i livet? Vad jag än gör blir det skit. Jag gör bara bort mig. Jag har haft ett porrberoende sedan tonåren också. Jag har aspergers. Jag har varit olyckligt kär två gånger i två olika kvinnor (en jämnårig och en dubbelt så gammal som mig själv

) som jag aldrig skulle ha förpestat tillvaron för med min äckliga existens. Jag är en vandrande jävla huvudvärk för alla i min omgivning.
Jag känner mig väldigt kall, avlägsen och nonchalant emot andra också. Jag känner mig väldigt självisk och empatilös emellanåt.
Min diagnos medföljer även en massa knäppa specialintressen i allt från politik till fucking sportresultat (

). Men jag är liksom inte aktiv inom något jag snöar in mig på. Jag bara läser en massa skit om något utan att delta i något pga social fobi.
Jag önskar att jag aldrig funnits. Jag har inte förbättrat denna värld på något sätt med min existens. Jag vet att nästan ingen i mina släkter (biologiska och foster alltså) egentligen gillar mig särskilt mycket. De har bara tolererat mig. Och jag klandrar dem inte. Men en sak jag klandrar dem för är att de aldrig är ärliga om det.
Jag är ett missfoster. Jag var ett misstag. Jag är vedervärdig och patetisk. Jag vill själv inte finnas. Jag borde inte finnas. Men jag är för feg för att avsluta mitt meningslösa liv.