Citat:
Ursprungligen postat av
Trucker.Calzone
Verklighetens landskap säger något annat än din ideologiska karta. Det fungerar inte att ljuga för folk när dom ser något annat med sina egna ögon. Dom demografiska förändringarna som har varit förödande för Sverige. Som har varit avgörande för att dumpa lönerna, för att riva upp klassklyftor som arbetarrörelsen en gång hade täppt igen.
Varför näringslivets knapptryckarpartier vill se den utvecklingen, nedmonteringen av folkhemmet och välfärdsstaten är lätt att förstå.
Men ett starkt Socialdemokraterna som inte är beroende av MP och V och C är heller inte nödvändigtvis lika benäget att fortsätta folkutbytet. Därför är det en bra signal till SD och Tidöregeringen att när dom sviker sina väljare går rösterna som bestraffning till Sveriges enda Maktparti.
Förstår inte hur man kan förneka folkmordet på oss svenskar som etnicitet och kultur längre.
Alla vet vilka som tjänar på det och ALLA vet varför det fortsätter bedrivas. Vi föder inga barn längre för att det inte bedrivs familjepolitik och all fokus är individualism och skapa så goda arbetare, konsumenter och skuldinnehavare som möjligt.
De vill inte addressera att våra egna inte föder barn för att göra det kommer skada storföretagens vinster för det krävs att de ekonomiska klyftorna sänks. Så istället väljer dem att öppna gränserna och importera billig arbetskraft. Samma finansiella intressen äger båda sidor därför vi aldrig får ett stopp på det.
HUR kan man inte se att det är ett folkmord som begås och att det är av ren girighet? Alla som förnekar det har antagligen lågt IQ, vill inte vara ärliga med sig själva eller har en agenda att gaslighta.
Hur som helst är det ondska och jag kommer göra allt i min makt för att rädda mitt folk.