2026-05-19, 16:17
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fast det är jag ju redan. Dessutom under eller lägre än fattig med Tidö som regering.

Den Trump-vänliga kanalen Fox News hyllar Sveriges regering:

(FB) Konservativa Fox News hyllar Sveriges regering
Citera
2026-05-19, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
cheferna på SVT har varit tillsatta av högern sen 2014.

Nuvarande chef är adelskvinna och heter Lagercrantz.

Dom enda som ljugit är Tidö, som svikit varenda vallöfte dom gav.
Det är inte hon som bestämmer "vinkling" eller innehåll i program utan mycket sker på "golvet" gällande programinnehållet.
Även Palme var född "höger".
Citera
2026-05-19, 16:50
Medlem
Jag röstade på SD som ju är stödparti till regeringen. Det kommer jag inte göra igen. Jag kommer rösta på något mindre parti typ AFS eller Örebropartiet bara för att markera att jag tycker politikerna i stort sett skiter i väljarna mellan valen. Vi går med i NATO utan folkomröstning, vi fortsätter den oansvariga belastningen av våra välfärdssystem via hejdlös invandring. Vi skickar i princip aldrig hem någon. Alla våra politiker är mångmiljonärer som lärt sig mjölka våra system. Eftersom ingenting händer när jag röstar på "ytterlighetspartiet" SD (som står och kramar kommunister) kan jag lika gärna slänga bort min röst.
Citera
2026-05-19, 16:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-calobra-bianco
Eftersom ingenting händer när jag röstar på "ytterlighetspartiet" SD (som står och kramar kommunister) kan jag lika gärna slänga bort min röst.

Är det inte bättre att du inte röstar alls i så fall? Så sparar du lite av din tid.
Citera
2026-05-19, 17:18
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
cheferna på SVT har varit tillsatta av högern sen 2014.

Nuvarande chef är adelskvinna och heter Lagercrantz.

Dom enda som ljugit är Tidö, som svikit varenda vallöfte dom gav.

Det är jag medveten om.. även Reinfeld är en Borgare och anti TIDÖ, så din poäng är?
Citera
2026-05-19, 17:25
Medlem
SegerHelg88s avatar
Judevurmandet och marknadsliberalism. Hade gärna röstat SD, men icke.
Citera
2026-05-19, 17:29
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Judevurmandet och marknadsliberalism. Hade gärna röstat SD, men icke.

Vad tycker du om SD'aren Rebecka "Segerhelg" Fallenkvist då?
Citera
2026-05-19, 17:30
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Det går inte så bra för högern i Tidö-regeringen enligt opinionssiffrorna längre, vad tror ni det beror på?
https://www.svt.se/special/valjarbarometern

Svt måste bromsas upp. De har konstaterat att de inte behöver bry sig, utan kan köra på som de vill. Ju fräckare man är desto bättre karriär. Dags att ta bort alla delar som håller på med politisk indoktrinering! Behåll allt annat.
Citera
2026-05-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag läste precis några tidigare inlägg du skrivit i andra trådar. Jag tror inte en sekund på att du någonsin röstar SD utan ägnat ditt liv åt att hata allt som har med SD att göra.

Troll
Men du tänker inte gå in närmare på saken utan nöjer dig med en handviftande oneliner.
Citera
2026-05-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Det går inte så bra för högern i Tidö-regeringen enligt opinionssiffrorna längre, vad tror ni det beror på?
https://www.svt.se/special/valjarbarometern

För att de för en rasistisk politik med mångkriminella SD. Detta lockar inte till sig röster från invandrare.
Citera
2026-05-19, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av passadhi
Men du tänker inte gå in närmare på saken utan nöjer dig med en handviftande oneliner.

Det är väl bara att läsa valfritt politiskt inlägg som du skrivit under åren. Om du vill ha ett djupare samtal ang din kärlek för socialdemokraterna får du ringa en psykolog. Det är inget jag känner att jag kan hjälpa dig med.
Citera
2026-05-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Jag ser verkligen ingen vettig förklaring till det. Men innan Trump valdes så minns vi att alla opinionsundersökningar visade att han skulle förlora.
Du vet uppenbarligen inte vad en felmarginal är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in