2026-05-18, 19:55
Medlem
MrBumps avatar
Ni som har erfarenhet av fängelser genom att ha suttit inne eller jobbat där: Förekommer det att intagna har sex med varandra? Dvs. män med män och kvinnor med kvinnor?
Citera
2026-05-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBump
Ni som har erfarenhet av fängelser genom att ha suttit inne eller jobbat där: Förekommer det att intagna har sex med varandra? Dvs. män med män och kvinnor med kvinnor?
Är det ngt du fantiserar över, eller vad gäller frågan?
Citera
2026-05-18, 20:00
Avstängd
tutankhumans avatar
En polare satt för några år sedan och då fanns där två afghaner som sög av varandra i bastun.
Citera
2026-05-18, 20:00
Medlem
MrBumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Är det ngt du fantiserar över, eller vad gäller frågan?

Är bara nyfiken.
Citera
2026-05-18, 20:18
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:

I USA är sådant mycket vanligt, mer regel än undantag faktiskt. Orsaken är att folk där sitter länge, och inte får ta emot kvinnliga besökare (om de saknar fru).

Frågan är hur det funkar i Sverige. Är flickvänner välkomna på besök, och har de knullrum? Jag har inte hört talas om att svenska fängelser har särskilt mycket gemensamt med råtthålen de kallar fängelser i USA.
Citera
2026-05-18, 20:23
Medlem
MrBumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
I USA är sådant mycket vanligt, mer regel än undantag faktiskt. Orsaken är att folk där sitter länge, och inte får ta emot kvinnliga besökare (om de saknar fru).

Frågan är hur det funkar i Sverige. Är flickvänner välkomna på besök, och har de knullrum? Jag har inte hört talas om att svenska fängelser har särskilt mycket gemensamt med råtthålen de kallar fängelser i USA.

Svenska fängelser har knullrum så besökare och intagna kan ha sex men behovet eller chansen kan väl uppstå mellan besöken. Och alla får väl inte besök av någon som de kan knulla med.
Citera
2026-05-18, 20:30
Medlem
På Skogome och i Vä lär det vara frekvent
Citera
2026-05-18, 20:49
Medlem
MrBumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
På Skogome och i Vä lär det vara frekvent

Känner du till nån särskild anledning till att det är frekvent där?
Citera
2026-05-18, 21:31
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Känner du till nån särskild anledning till att det är frekvent där?
Inte för jag vet något om knullfrekvensen, men Skogome tror jag fortfarande fokuserar på diverse sexbrottsdömda män.

Citera
2026-05-18, 22:03
Medlem
sommarlovs avatar
Så klart, hur får man annars dagarna att gå!?
Citera
2026-05-18, 22:53
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutankhuman
En polare satt för några år sedan och då fanns där två afghaner som sög av varandra i bastun.
Det gör dom förfan i ditt kommunala badhus bastu också. Jag vet inte hur det är i ett fängelse då jag har aldrig varit i ett sådant men med invandringen så tror jag bögeri är snart lika poppis i svenska fängelser som i USA.
Citera
2026-05-18, 22:58
Medlem
Anybodykillers avatar
"Gay for the stay" har jag hört att det kallas. En sorts tagning på Cajsa Wargs "man tager vad man haver".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in