Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Är detta riktigt?
I så fall kan jag bara önska er Geronter lycka till.
Stämmer inte, har själv setat i position och anställt och där valde vi hellre en 50-60 åring än en 20-30 åring som inte är torr bakom öronen.
Den äldre generationen sjukar sig inte för minsta åkomma som den nya gör.
Dessutom har dom en god arbetsmoral, det gäller både svenskar och invandrare