2026-05-17, 18:34
Medlem
discofunks avatar
När jag växte upp kunde man skicka en fråga till Saida om man tappat bort något.

Finns det någon ”ny” fråga Saida där ute?

Jag har tappat bort en sak jag verkligen vill hitta. Det handlar om en ihopfällbar stol som jag letat efter i fem år minst.
Visst kan man köpa en ny men den där stolen har varit med mig runt om i världen och varit med om de mest konstiga och roliga saker.
Affektionsvärdet är väldigt högt helt enkelt.

Jag har verkligen letat överallt och jag är 100 på att den inte är slängd eller att någon skulle ha tagit den. Den måste finnas någonstans här hemma eller på landet men den är puts väck 😓
Citera
2026-05-17, 18:44
Medlem
MrDoomsdays avatar
Kollat på vinden/ i garaget förrådet?
Citera
2026-05-17, 19:08
Avstängd
Ett medium? Googla bara?
Citera
2026-05-17, 19:15
Medlem
Lyzzas avatar
Lagt den på bjälklagret i garaget?

Gå inte på ring så spår vi. De drar bara ut på det för att tjäna pengar per minut.

Goggla på; Anna-Lena Vikström

Hon verkar vara en riktig sakletare.
Citera
2026-05-17, 19:21
Medlem
Mailmanss avatar
Ledsen, men alla sådana tjänster är 100% scam.
Citera
2026-05-17, 19:27
Medlem
Är säker på att det fanns en sådan tråd i det är forumet. Här är vi nog minst lika duktiga som de där som tar betalt.
Citera
2026-05-17, 21:00
Medlem
TwoThousands avatar
Finns redan en tråd för bort tappade saker, många "Saida" där ute har inte tid över längre men en del kämpar vidare så gott dom kan det.

Bort tappade saker tråden.

Tala illa om medium eller spådam och du riskerar livet där ute i samhället.
Citera
2026-05-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discofunk
När jag växte upp kunde man skicka en fråga till Saida om man tappat bort något.

Finns det någon ”ny” fråga Saida där ute?

Jag har tappat bort en sak jag verkligen vill hitta. Det handlar om en ihopfällbar stol som jag letat efter i fem år minst.
Visst kan man köpa en ny men den där stolen har varit med mig runt om i världen och varit med om de mest konstiga och roliga saker.
Affektionsvärdet är väldigt högt helt enkelt.

Jag har verkligen letat överallt och jag är 100 på att den inte är slängd eller att någon skulle ha tagit den. Den måste finnas någonstans här hemma eller på landet men den är puts väck 😓

Finns i tidningen Nära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in