2026-05-16, 23:37
Medlem
Mohaves avatar
I kväll åt jag middag med mitt ex. Det var jättetrevligt. Jag glömde nästan bort att det (av goda skäl) är slut mellan oss. Vi kramades varmt efteråt.

Nu messade hon mig "Du får inte krama mig! Jag blir kåt."

Ska man inte kunna få krama sitt ex som man tycker om?
Citera
2026-05-16, 23:49
Medlem
Jo, men om en kram räcker för att någon ska börja omvärdera sina livsbeslut kanske relationen inte är riktigt så ‘över’ som ni försöker intala er.
Citera
2026-05-16, 23:54
Medlem
Varför.ens umgås med sitt ex om det är ett avslutat kapitel. Är ni kompisar nu istället?sas.
Varför inte bara gå vidare annars kan ni ju lika gärna va ihop. Ni kanske kompromissade för dåligt då ni va ihop så det inte höll?
Citera
2026-05-16, 23:55
Medlem
Det är så man strular till livet för sig själv!
Citera
2026-05-16, 23:56
Medlem
Klandalfs avatar
Var det hon som mensade sönder hotellsängen, eller var det mongoloiden du hamnade i säng med efter ditt DJande?
Citera
Igår, 00:25
Medlem
-VARFÖR kramar man sitt ex??
Citera
Igår, 00:56
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Var det hon som mensade sönder hotellsängen, eller var det mongoloiden du hamnade i säng med efter ditt DJande?
Eller var det hon pedofilkompisen han har spammat tre trådar om rakt ner i papperskorgen nu ikväll?
Citera
Igår, 07:56
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
I kväll åt jag middag med mitt ex. Det var jättetrevligt. Jag glömde nästan bort att det (av goda skäl) är slut mellan oss. Vi kramades varmt efteråt.

Har du Aspbergers eller?
Detta var en invit…
Citera
Igår, 09:34
Medlem
Citat:

Självklart kan du fortsätta att kramas precis som du vill!
Ett nej är alltid ett nej och det måste respekteras. Samtyckeslagen gäller för alla, samt det är din kropp och snopp, så du gör exakt vad du vill med den.
Citera
Igår, 09:54
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Det är hennes sätt att säga att hon vill ha sex och att hon vill att ni blir ihop igen.

Om du gjorde slut av goda skäl, varför då äta middag med personen??? UTAN att ha sex dessutom???

Har man gjort slut med någon av goda skäl, finns känslorna kvar men man försöker glömma dem. Du däremot tar med henne på middag???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in