2026-06-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeah-yeah-wow-wow
Tjejen är 18. Mannen är 43 eller 44 (född 1982) från Södertälje. Båda svenska med väldigt svenska namn. Han är straffad sen tidigare. Utan att gå in på detaljer så fanns det väldigt goda skäl att häkta honom.

Vad har en man på 44 år för gemensamt med en flicka som knappt hunnit lämna flickrummet? Det vittnar om ett djupt moraliskt förfall och en högst avvikande läggning. Vet du nåt mer om händelsen i fråga? Vad är han straffad för tidigare? Jag vet vilken man fallet handlar om.
Senast redigerad av Trucker-R500 2026-06-29 kl. 20:46.
Citera
2026-06-30, 09:43
Medlem
Jag är nära anhörig till tjejen i fråga. De fick kontakt via sociala medier och han lurade henne att de var i samma ålder. Det är ju en pågående polisutredning, men den tekniska bevisningen är stark och han blev gripen av polisen på plats s.a.s.

Citat:
Ursprungligen postat av Trucker-R500
Vad har en man på 44 år för gemensamt med en flicka som knappt hunnit lämna flickrummet? Det vittnar om ett djupt moraliskt förfall och en högst avvikande läggning. Vet du nåt mer om händelsen i fråga? Vad är han straffad för tidigare? Jag vet vilken man fallet handlar om.
Citera
2026-06-30, 10:41
Medlem
Citat:
Jag är nära anhörig till tjejen i fråga. De fick kontakt via sociala medier och han lurade henne att de var i samma ålder. Det är ju en pågående polisutredning, men den tekniska bevisningen är stark och han blev gripen av polisen på plats s.a.s.

Men vänta nu, menar du att han seglade under falsk flagg och låtsades vara jämnårig men dök upp som någon annan? Har du mer info?Låter helt otroligt
Citera
2026-07-04, 09:29
Medlem
TioKiloLeras avatar
Citat:
Tjejen är 18. Mannen är 43 eller 44 (född 1982) från Södertälje. Båda svenska med väldigt svenska namn. Han är straffad sen tidigare. Utan att gå in på detaljer så fanns det väldigt goda skäl att häkta honom.
Asså hela den här grejen är så sjukt sorglig. Fattar inte hur han tänker, han har ju typ haft sambo hur länge som helst ju, man ba vad gör du ens? Att han sitter och letar tjejer dubbelt så unga på nätet för att göra såna grejer är helt ärligt bara äckligt. Hela grejen känns så fake. Visste inte ens att han hade torskat för nåt föut. Asså mina tankar går till hon som blev drabbad och sambon och alla inblandade, fett synd om dom. Men förvånad är ja inte han va skum många som tyckte det.
Citera
2026-07-08, 09:07
Medlem
Finns det fup?
Citera
2026-07-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbo-79
Finns det fup?
Enligt ny artikel är han släppt på frifot, precis som vanligt vid denna typen av brott. Som många redan skrivit så är mannen i fråga dömd för sexuallbrott tidigare. Var nytt för mig också men allt finns att tillgå via tingsrätten, lexbase och likande sidor om man vet namnet på mannen. @bobbo-79 ska du begära ut fup? Hade varit intressant att läsa
Senast redigerad av Gurkmeja00 2026-07-08 kl. 13:54.
Citera
2026-07-13, 22:33
Medlem
FUP kan man väl inte få förrän åtal är väckt, är det det?
Vem är mannen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in