2026-05-16, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Slickar inga swingbrudar och avsugningar brukar inte ingå för mig på klubbesök, om det inte är min partner som suger.

Ok. Du säger att avsugningar inte brukar ingå för dig. Brukar tjejerna som suger andras män suga dem med eller utan kondom?
Citera
2026-05-16, 12:17
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Använd kondom så slipper ni tänka på det. Borde vara en självklarhet vid partnerbyte, men tydligen inte...
Citera
2026-05-16, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Ok. Du säger att avsugningar inte brukar ingå för dig. Brukar tjejerna som suger andras män suga dem med eller utan kondom?
Är nog hyfsat vanligt utan.
Citera
2026-05-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaggeDansmask
Använd kondom så slipper ni tänka på det. Borde vara en självklarhet vid partnerbyte, men tydligen inte...

Det är ju mycket härligare utan så om de kan visa intyg på att de är friska kan det vara värt risken att köra utan
Citera
2026-05-16, 17:41
Medlem
Citat:
Det är ju mycket härligare utan så om de kan visa intyg på att de är friska kan det vara värt risken att köra utan
Det måste du väl ändå begripa själv att det är helt omöjligt? De kan ju gett prov 10:00 på torsdagen och sen haft världens orgie vid 22:00 samma dag. På fredagen beger sig samma person in i ett litet gangbang med dig.

Hur fasen tänker du att ett sådant intyg skulle kunna vara tillförlitligt?
Citera
2026-05-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det måste du väl ändå begripa själv att det är helt omöjligt? De kan ju gett prov 10:00 på torsdagen och sen haft världens orgie vid 22:00 samma dag. På fredagen beger sig samma person in i ett litet gangbang med dig.

Hur fasen tänker du att ett sådant intyg skulle kunna vara tillförlitligt?

Jag påstår inte att det är helt tillförlitligt. Men hellre ett intyg än inget alls. För övrigt - hur tror du porrindustrin funkar? Tror du att alla som spelar in porr professionellt tar ett test och sen sitter inlåsta tills det är dags att spela in? Nej, de kör med intyg och rent teoretiskt skulle de kunnat knulla med random smittad innan tagning.
Citera
2026-05-16, 19:43
Medlem
Citat:
Jag påstår inte att det är helt tillförlitligt. Men hellre ett intyg än inget alls. För övrigt - hur tror du porrindustrin funkar? Tror du att alla som spelar in porr professionellt tar ett test och sen sitter inlåsta tills det är dags att spela in? Nej, de kör med intyg.
Ja det är definitivt en höggradig arbetsmiljörisk de är villiga att ta eftersom de har inte så mycket fler alternativ för att betala sina räkningar.
Är du villig att ta den risken för att spicea upp ditt trista samliv, be my guest liksom. Du är väl en vuxen människa?
Citera
Igår, 00:20
Medlem
SphericalHamsters avatar
Det går ju köra test för gonne å klamman gratis via post och få svar på 1177, sen kan du ju testa dig för sjärt-aids, herpes och sånt på en vårdcentral.

Det brukar jag göra efter varje ny partner eftersom jag inte tycker om kondomer. Ja, det är inget skydd men jag kan iallafall låta bli att sprida skiten. Aldrig haft en könis.
Citera
Igår, 06:41
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Citat:
Visst är det det, men som XY3000 säger är det ju inte helt tillförlitligt men om alla är bekväma med att köra utan så kör på
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in