2026-05-15, 18:32
Medlem
Jag och min partner är sugna på att börja swinga. En sak jag inte riktigt fattar är om det finns någon typ av intyg på att man är frisk från könssjukdomar. Finns det att få, var då och hur ofta bör man uppdatera det om man swingar aktivt?
Citera
2026-05-15, 18:43
Medlem
Ni lär känna ett svikande och syndande par enligt jerimiah och isak och sedan så får ni helt enkelt fråga.

Tror ni alla de syndande går runt med intyg?
Citera
2026-05-15, 18:51
Medlem
Klandalfs avatar
Använd kondom, det brukar finnas tillgänligt gratis i stora mängder på swingersklubbar. Kör ni barbacka så är det eget ansvar om ni drabbas av gonorré eller kondylom.
Citera
2026-05-15, 18:56
Medlem
supremanics avatar
En äkta swinger ser bölderna på skaftet och blåsorna runt anus som ett hedersintyg, lite som ett simborgarmärke. Det signalerar att man är en äkta hardcore swinger.
Citera
2026-05-15, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Använd kondom, det brukar finnas tillgänligt gratis i stora mängder på swingersklubbar. Kör ni barbacka så är det eget ansvar om ni drabbas av gonorré eller kondylom.

Om det fanns en ”praxis” att alla hade färska intyg skulle ju behovet av kondom minska. För hur kul är det egentligen att knulla med gummi eller få sin gummiklädda kuk avsugen?
Citera
2026-05-15, 21:02
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag och min partner är sugna på att börja swinga. En sak jag inte riktigt fattar är om det finns någon typ av intyg på att man är frisk från könssjukdomar. Finns det att få, var då och hur ofta bör man uppdatera det om man swingar aktivt?

Ja man kan få sådana intyg. Vården måste skriva ut sådana enligt lag. De kan ibland bli sura över att man "belastar vårdens resurser" genom att skaffa sådana intyg ofta, och om man erkänner att man spelar in porr eller något annat kommersiellt så kan de tvinga en att man betalar för intyget. Men om du bara säger att du knullar mycket så måste de (motvilligt) göra testet åt dig. En gång råkade jag ut för att en skräcktant på 60+ gjorde testet på ett extra plågsamt sätt, som hämnd. De använde ett gammaldags sätt med att stoppa in pinnar i urinröret som egentligen inte används idag. Det testet används bara om man ska testa mot ovanliga könssjukdomar (kommer inte ihåg namnet just nu).
Citera
2026-05-15, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Ja man kan få sådana intyg. Vården måste skriva ut sådana enligt lag. De kan ibland bli sura över att man "belastar vårdens resurser" genom att skaffa sådana intyg ofta, och om man erkänner att man spelar in porr eller något annat kommersiellt så kan de tvinga en att man betalar för intyget. Men om du bara säger att du knullar mycket så måste de (motvilligt) göra testet åt dig. En gång råkade jag ut för att en skräcktant på 60+ gjorde testet på ett extra plågsamt sätt, som hämnd. De använde ett gammaldags sätt med att stoppa in pinnar i urinröret som egentligen inte används idag. Det testet används bara om man ska testa mot ovanliga könssjukdomar (kommer inte ihåg namnet just nu).

Låter som en dominatrix 😂
Citera
2026-05-15, 21:28
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Låter som en dominatrix 😂

Mycket möjligt att hon var det på lediga stunder, hon såg medfaren ut och hade nog hunnit göra det mesta i livet. Varför söker man sig annars till en position där man gör tester på det motsatta könet...
Jag vill minnas att detta var på Sesam-mottagningen i Göteborg om du vill söka upp henne.
Citera
2026-05-15, 22:22
Medlem
Swingar gör man med kondom, punkt. I porrfilmer förekommer det annat. Det finns klubbar i Tyskland där man kommer in med intyg, får ett armband och gangbangar tjejer. Men skulle aldrig chansa på något sådant.
Citera
2026-05-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Swingar gör man med kondom, punkt. I porrfilmer förekommer det annat. Det finns klubbar i Tyskland där man kommer in med intyg, får ett armband och gangbangar tjejer. Men skulle aldrig chansa på något sådant.

Slickar du swingerbrudar med slicklapp? Får du din kuk sugen med kondom på?
Citera
2026-05-15, 23:40
Medlem
flugornass avatar
Nej ge dig inte in på det, de flesta könssjukdomar sprids just bland folk som idkar sex utan kondom, när man byter partner med typ grannen eller på klubbar, just bland grannar så är det ju spontant och varken Greta eller Nisse tänker på att skydda sig när åtrån faller på. Swingers är väl något man planerar med sin partner, vill du bli knullad av random utan kondom medans jag tar och knullar den andra.
Går det för dig nu? Jag är lite lätt svartsjuk.
Ja sex är kul men inte till priset av att bli sjuk
Citera
2026-05-16, 09:19
Medlem
Citat:
Slickar du swingerbrudar med slicklapp? Får du din kuk sugen med kondom på?
Slickar inga swingbrudar och avsugningar brukar inte ingå för mig på klubbesök, om det inte är min partner som suger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in