Igår, 15:29
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k08MXB/folk-visar-mig-bilder-pabradpitt

Vad är detta nu då? Aftonbladet gör en lång artikel om Magdalena Andersson och följer henne 26 timmar på en resan i Usa.
Kommer andra partiledare få likadana fina hycklar artiklar där de får fiska röster? Eller är det som vanligt media med Aftonbladet i spetsen som ska snedvrida demokratin i Sverige med riktiga kommunistiska och diktaturiska metoder?
Citera
Igår, 15:33
Medlem
Aftonbladet är ett privatägt bolag och gör således som dom vill, varför läser du aftonbladet om du inte gillar dem? Är du sur för att andra gör det? Får inte andra göra som dom vill?
Citera
Igår, 15:36
Medlem
JustTrollings avatar
Aftonbladet är en S-trogen tidning. Något dom är helt öppna med.

Så det är inget konstigt.
Citera
Igår, 15:44
Medlem
franges avatar
Så klart att Aftonsossarna gör allt de kan för att hylla Haggan, det är trots allt en parti-ägd medlemstidning och därav solklart propagandaorgan för SAP.
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Får man se henne naken?
Isåfall hade det blivit precis som videon där Gudrun Avschyman kläcker ur sig en oäkting - solklart ämne för MGB-forumet.
Citera
Igår, 15:44
Medlem
Francos avatar
Som så många svarat, Aftonhoran går i Socialdemokraternas koppel, inget märkligt med det. Men en sak skall Arga-Magda och hennes entourage ge fan i, och det är att lisma jänkarna för att fuska och påverka valet 2026.
Citera
Igår, 15:57
Medlem
Jordgubbes avatar
Jag tror att hundra procent av Aftonbladets läsare slukar det där resereportaget, som jag inte har en aning om vad det vill förmedla (skumläst bitvis, lika intressant som att se färg torka). Jag är positiv till Maggan; tror att hon skulle kunna bli en utmärkt revisor, hon har den utstrålningen.
Citera
Igår, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Aftonbladet är ett privatägt bolag och gör således som dom vill, varför läser du aftonbladet om du inte gillar dem? Är du sur för att andra gör det? Får inte andra göra som dom vill?

Kallas yrkesetiska regler som vi har i Sverige inom journalistik. Men givetvis skiter oseriösa blaskor som aftonbladet i det.

https://www.sjf.se/yrkesfragor/yrkesetik/yrkesetiska-regler
Citera
Igår, 18:32
Medlem
triptykens avatar
Hmmm scannar bara igenom det hela och vill faktiskt hålla med Zeddis ändå... hade det vart en ledartext fine, formatet är udda så i viss mån ok eftersom det landar i livstils-text, meeeen det är rätt jävla tepanyakihälls-journalism med en makthavare.

Kan köpa att Aftonbladet har tillgång till henne eftersom pressen i Sverige är oftast höger och Aftonbladet är en av dom få oberoende socialdemokratiska men sån här mjuk intervju är fan inte helt ok :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in