Igår, 13:13
Medlem
Jag läser lite sjuka saker denna man gjorde mot sin x flickvän medans dom fortfarande bodde tillsammans så jag undrar hur utbrett det är bland människor.

Det finns också misshandelsanklagelser mot Carl Pavano och uppgifter om att han ska ha kissat i sin exfrus schampoflaskor i hennes privata badrum. Hon uppger också att exmannen låter sina kvinnliga sexpartners sova i hennes säng och gömmer sedan alla rena sängkläder.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/e7awgO/carl-pavano-uppges-ha-kissat-i-exets-schampoflaska

Litar du på folk i ditt hem att dom inte gör sjuka saker med dina grejor som stoppa din tandborste i toan, olla dina handdukar osv.

Jag tror inte han är ensam att har gjort så här, så jag är nyfiken på hur många faktiskt håller på med sådana här dumheter.
Det fanns en dokussåpa kändis vid namn Robinson Robban, han kraschade en annan dokussåpa vid namn baren som gick länge på tv. När han var ensam i deltagarnas hem så gick han runt och ollade överallt bland annat på mjölkpaket.
En annan kille vid namn Peter på dokussåpan Bigbrother, kissade i någons väska.

Det gör dom live inför folk, tänk då vad folk gör när inga kameror finns.
Det är fan med skrämmande, hur sjuka i huvudet folk är.
Citera
Igår, 13:32
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Men folk i matindustrin gör väl inte sådana saker?
😰😰😰😰😰😰
Citera
Igår, 13:56
Medlem
Ja det är väl klart. Varför skulle någon vilja smutsa ner ens tandborste. Så äckligt.
Låste inte ens dörren förr när jag ex. gick ut med sopor eller skulle till närbutiken.
Ungefär 1-2 år sedan som jag börjat låsa om mig.
Märkte under sommar/höst 2024 när jag kom från jobb några gånger att köksluckor stod öppna, balkongdörren upplåst och på glänt, lampor som var tända, saker som flyttats osv. Var förvisso av med min extra nyckelknippa där ett par veckor också. Men sen dök dom upp av sig själv en dag, och där dom brukade ligga.
Numera låser jag dörren.
Har heller inga problem att lämna vänner och familj i mitt hem ifall jag behöver ta mig till affären för att handla mjölk till kaffet. Har låtit vänner få låna mitt hem ifall jag varit på resande fot.
Man ska kunna lita på folk.
Citera
Igår, 14:27
Medlem
Nej vanliga människor gör inte så mot sina anhöriga, de du snackar om är folk som aldrig vuxet upp och tagit något ansvar för sig själva eller andra, divor som inte har med vanliga människor att göra!
Citera
Igår, 14:40
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag läser lite sjuka saker denna man gjorde mot sin x flickvän medans dom fortfarande bodde tillsammans så jag undrar hur utbrett det är bland människor.

Det finns också misshandelsanklagelser mot Carl Pavano och uppgifter om att han ska ha kissat i sin exfrus schampoflaskor i hennes privata badrum. Hon uppger också att exmannen låter sina kvinnliga sexpartners sova i hennes säng och gömmer sedan alla rena sängkläder.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/e7awgO/carl-pavano-uppges-ha-kissat-i-exets-schampoflaska

Litar du på folk i ditt hem att dom inte gör sjuka saker med dina grejor som stoppa din tandborste i toan, olla dina handdukar osv.

Jag tror inte han är ensam att har gjort så här, så jag är nyfiken på hur många faktiskt håller på med sådana här dumheter.
Det fanns en dokussåpa kändis vid namn Robinson Robban, han kraschade en annan dokussåpa vid namn baren som gick länge på tv. När han var ensam i deltagarnas hem så gick han runt och ollade överallt bland annat på mjölkpaket.
En annan kille vid namn Peter på dokussåpan Bigbrother, kissade i någons väska.

Det gör dom live inför folk, tänk då vad folk gör när inga kameror finns.
Det är fan med skrämmande, hur sjuka i huvudet folk är.
Om jag svarar på artikeln så är kvinnor alltid ett offer, ALLTID enligt dom själva.
Dom gör inte fel utan det andra eller deras pojkvän/man.

Gjorde dom en analys på pisset för att stärka vems piss det va?
Citera
Igår, 15:28
Medlem
MrsBrisbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Ja det är väl klart. Varför skulle någon vilja smutsa ner ens tandborste. Så äckligt.
Låste inte ens dörren förr när jag ex. gick ut med sopor eller skulle till närbutiken.
Märkte under sommar/höst 2024 när jag kom från jobb några gånger att köksluckor stod öppna, balkongdörren upplåst och på glänt, lampor som var tända, saker som flyttats osv. Var förvisso av med min extra nyckelknippa där ett par veckor också. Men sen dök dom upp av sig själv en dag, och där dom brukade ligga.
Numera låser jag dörren.
Har heller inga problem att lämna vänner och familj i mitt hem ifall jag behöver ta mig till affären för att handla mjölk till kaffet. Har låtit vänner få låna mitt hem ifall jag varit på resande fot.

Förlåt, men du kom hem och fann tecken på att någon/några varit i din bostad och flyttat/öppnat diverse saker?? Och dina extra nycklar saknades en tid?? Hade det hänt mig så hade jag fått en sån magnifik och fullständig panik att jag förmodligen fått hjärnblödning och dött på fläcken.
Citera
Igår, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBrisby
Förlåt, men du kom hem och fann tecken på att någon/några varit i din bostad och flyttat/öppnat diverse saker?? Och dina extra nycklar saknades en tid?? Hade det hänt mig så hade jag fått en sån magnifik och fullständig panik att jag förmodligen fått hjärnblödning och dött på fläcken.

Jag försökte prata med mina närstående först. Dom sa att jag inbillade mig.
”Du har inte koll”
Därefter fortsatte det och sen blev jag anklagad av dom för att vara misstänksam.
Det slutade med att jag flyttade.
Nu använder dom flytten och ”misstänksamheten” som en anledning till att hota om myndigheter.

Jag brukar inte vara så rädd av mig så blev mest bara irriterad över händelserna.
”Vem fan är här och rotar, och varför?”
Citera
Igår, 20:26
Medlem
bithaxs avatar
Jag vet inte vad vitsen skulle vara med att gå runt och olla på saker med tanke på att min fru suger min kuk varje kväll medan jag spelar tv spel.
Citera
Idag, 08:10
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från:
Litar du på nära och kära i ditt hem? Har du själv gjort något mot någon i deras hem?

/mod
Citera
Idag, 11:55
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Numera låser jag dörren.

Jag hörde om en kvinna i en podd. Hon upplevde att det hände skumma saker i hennes lägenhet men det gick inte att styrka att någon obehörig varit där. Läkaren trodde att kvinnan inbillade sig allt och hon fick mediciner som skulle hjälpa henne.

Men problemet kvarstod och kvinnan fortsatte att uppleva att någon annan fanns i lägenheten. En natt tyckte hon tom att hon såg en person i lägenheten.

Till slut så visade det sig att kvinnan inte var galen utan en granne till henne hade låtit en hemlös kompis bo på hennes vind och han hade kommit och gått som han ville via hennes dörr och vindsluckan. Så det var den hemlösa mannen som spökade i hennes lägenhet. Så kan det gå ibland.
Citera
Idag, 12:34
Medlem
Tömma en pulversläckare via brevinkastet är inte att rekomendera dock.
Citera
Idag, 12:54
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Jag hörde om en kvinna i en podd. Hon upplevde att det hände skumma saker i hennes lägenhet men det gick inte att styrka att någon obehörig varit där. Läkaren trodde att kvinnan inbillade sig allt och hon fick mediciner som skulle hjälpa henne.

Men problemet kvarstod och kvinnan fortsatte att uppleva att någon annan fanns i lägenheten. En natt tyckte hon tom att hon såg en person i lägenheten.

Till slut så visade det sig att kvinnan inte var galen utan en granne till henne hade låtit en hemlös kompis bo på hennes vind och han hade kommit och gått som han ville via hennes dörr och vindsluckan. Så det var den hemlösa mannen som spökade i hennes lägenhet. Så kan det gå ibland.

Fan jag har haft mardrömmar på det temat som du skriver.

En grej som dock inte är en dröm utan som hände på riktigt: När jag var student hade jag en granne som förmodligen var sjuk i huvudet. Det var på den tiden det fanns brevinkast i ytterdörrarna. En dag när jag var i hallen så ser jag att brevinkastet öppnas men det kommer ingen post. När jag går fram och kikar genom titthålet så har kärrigen öppnat mitt brevinkast utifrån och nu försökte hon kika in genom det 😬
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in