2026-05-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Precis - fullsminkad, visande sina rakade ben från blygdläppskanten och nedåt, för hela vida världen.

Som nattplagg kan jag väl köpa det. Jag har faktiskt en liknande "särk" på mig just nu, visserligen med byxor under och inte blommig utan psykotisk randig /fläckig, i rosa och ljusblå, men med samma höga ringning och slutar halvvägs över låren. Inte sexigt för fem öre - detta är ju ett kvällsplagg för mig, som jag endast bär hemma.

Kan tillägga att min dotter har en nästan exakt kopia av den här A-formade klänningen, fast lite mer uppklädd - som hon använde när hon var TRE.

Om man läser bildrubriken så blir man ju fundersam ?
Det står att sångerskan uppträdde på Billionaires Club eller något sådant.
Billions Club Live show hette det visst.
Miljardärsklubben alltså.
Men där är de ju alltid högtidsklädda, så det mest passande hade varit en aftonklänning ?

Fast läser man artikeln igen så står det att uppträdandet hölls i Barcelona, Spanien.
Och ja det förekommer att kvinnor går klädda så där på kvällen.
I synnerhet i de turisttäta städerna i Spanien.
Det är ju normalt så varmt där.

I början på klippet här:
https://www.youtube.com/watch?v=wt4XdnS7_Vc

Så har hon ju en passande svart aftonklänning på sig ute på fotbollsplanen,
dvs innan sångnumret.

Inte mitt ämne detta dock, dvs kändisskvaller.
Citera
2026-05-19, 23:54
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Om man läser bildrubriken så blir man ju fundersam ?
Det står att sångerskan uppträdde på Billionaires Club eller något sådant.
Billions Club Live show hette det visst.
Miljardärsklubben alltså.
Men där är de ju alltid högtidsklädda, så det mest passande hade varit en aftonklänning ?

Fast läser man artikeln igen så står det att uppträdandet hölls i Barcelona, Spanien.
Och ja det förekommer att kvinnor går klädda så där på kvällen.
I synnerhet i de turisttäta städerna i Spanien.
Det är ju normalt så varmt där.

I början på klippet här:
https://www.youtube.com/watch?v=wt4XdnS7_Vc

Så har hon ju en passande svart aftonklänning på sig ute på fotbollsplanen,
dvs innan sångnumret.

Inte mitt ämne detta dock, dvs kändisskvaller.

Ew.

Alla känner (numera) till den uppenbara kopplingen mellan pedofiler och miljardärer. Ew ew ew.

Jag gissar att det är stylisten som är boven i dramat. Hon/han kan ha fått väldigt mycket betalt under bordet för att klä ut Rodrigues till toddler.

Kändisskvaller är inte min kopp te i vanliga fall heller, men vi som kan lite om Illuminati förstår att just stylister (& fotografer) har en nyckelroll eftersom de jobbar genom det berömda Ögat, dvs med visuella intryck. Alla som vet lite om hypnos vet hur starkt bilder påverkar oss på ett undermedvetet plan.

Ett annat exempel på "duktig stylist" (som jobbar undermedveten symbolik) här. Prince Williams bröllop, med tydlig koppling till barnsagor - vilket i sig är lite intressant eftersom barn är mer öppna för undermedveten symbolik än vuxna:

(Jag vill också kort nämna berättelsen om Alice i underlandet. Det hade aldrig funkat om Alice var vuxen eftersom - förstå symboliken - vuxna inte får plats i det berömda kaninhålet.)

Ledsen för lång länk:

https://www.google.com/search?q=prince+william+wedding+outfit+cinderella+ comparison&client=ms-android-samsung-ss&hs=Z8up&biw=384&bih=699&sca_esv=c4a9854c715d4f5 d&sxsrf=ANbL-n5tbgL_GsPUCwvt0IWlq6zUUWsbjA%3A1779227187421&ei=M 9oMavO0GfPwwPAP4ZGb4A0&oq=prince+william+wedding+o utfit+cinderella+comparison&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dz LXdpei1zZXJwIjNwcmluY2Ugd2lsbGlhbSB3ZWRkaW5nIG91dG ZpdCBjaW5kZXJlbGxhIGNvbXBhcm lzb24yBxAhGKABGAoyBRAAGO8FMgUQABjvBTIFEAAY7wUyBRAA GO8FMgUQABjvBUiAIFDZCFimHnAAeACQAQCYAc8EoAHtI6oBCT ItNC4wLjMuNLgBA8gBAPgBAZgCC6ACtSTCAggQABiwAxjvBcIC BRAhGKABwgIFECEYnwXCAgQQIRgVmAMAiAYBkAYFkgcHMi00Lj AuN6AH2TqyBwcyLTQuMC43uAe1JMIHBTItOS4yyAdGgAgA&scl ient=mobile-gws-wiz-serp#sv=CAMSZBoyKhBlLVg1WFRNZUVkUlQwcGhNMg5YNVhUTW VFZFJUMHBoTToObkJSc1ZsSkdvM mtBYk0gBCokCg5mbnAxQlplMGwyZ0tvTRIQZS1YNVhUTWVFZFJ UMHBoTRgAMAFKBAgBEAIYByCYwOKKCUoIEAIYASACKAE
Citera
2026-05-20, 00:58
Medlem
Majsmannen2s avatar
Tycker det handlar om attribut framför ålder.
Citera
2026-05-20, 01:06
Medlem
Citat:
Precis - fullsminkad, visande sina rakade ben från blygdläppskanten och nedåt, för hela vida världen.

Roligt uttryck, Från blygdläppskanten och nedåt HAHA

Citat:
Ew.

Alla känner (numera) till den uppenbara kopplingen mellan pedofiler och miljardärer. Ew ew ew.

Jag gissar att det är stylisten som är boven i dramat. Hon/han kan ha fått väldigt mycket betalt under bordet för att klä ut Rodrigues till toddler.

Kändisskvaller är inte min kopp te i vanliga fall heller, men vi som kan lite om Illuminati förstår att just stylister (& fotografer) har en nyckelroll eftersom de jobbar genom det berömda Ögat, dvs med visuella intryck. Alla som vet lite om hypnos vet hur starkt bilder påverkar oss på ett undermedvetet plan.

Ett annat exempel på "duktig stylist" (som jobbar undermedveten symbolik) här. Prince Williams bröllop, med tydlig koppling till barnsagor - vilket i sig är lite intressant eftersom barn är mer öppna för undermedveten symbolik än vuxna:

(Jag vill också kort nämna berättelsen om Alice i underlandet. Det hade aldrig funkat om Alice var vuxen eftersom - förstå symboliken - vuxna inte får plats i det berömda kaninhålet.)

Ledsen för lång länk:

https://www.google.com/search?q=prince+william+wedding+outfit+cinderella+ comparison&client=ms-android-samsung-ss&hs=Z8up&biw=384&bih=699&sca_esv=c4a9854c715d4f5 d&sxsrf=ANbL-n5tbgL_GsPUCwvt0IWlq6zUUWsbjA%3A1779227187421&ei=M 9oMavO0GfPwwPAP4ZGb4A0&oq=prince+william+wedding+o utfit+cinderella+comparison&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dz LXdpei1zZXJwIjNwcmluY2Ugd2lsbGlhbSB3ZWRkaW5nIG91dG ZpdCBjaW5kZXJlbGxhIGNvbXBhcm lzb24yBxAhGKABGAoyBRAAGO8FMgUQABjvBTIFEAAY7wUyBRAA GO8FMgUQABjvBUiAIFDZCFimHnAAeACQAQCYAc8EoAHtI6oBCT ItNC4wLjMuNLgBA8gBAPgBAZgCC6ACtSTCAggQABiwAxjvBcIC BRAhGKABwgIFECEYnwXCAgQQIRgVmAMAiAYBkAYFkgcHMi00Lj AuN6AH2TqyBwcyLTQuMC43uAe1JMIHBTItOS4yyAdGgAgA&scl ient=mobile-gws-wiz-serp#sv=CAMSZBoyKhBlLVg1WFRNZUVkUlQwcGhNMg5YNVhUTW VFZFJUMHBoTToObkJSc1ZsSkdvM mtBYk0gBCokCg5mbnAxQlplMGwyZ0tvTRIQZS1YNVhUTWVFZFJ UMHBoTRgAMAFKBAgBEAIYByCYwOKKCUoIEAIYASACKAE

Haha, det var ju faktiskt rätt så mitt i prick.
Att hon sjunger på en klubb för miljardärer, ja det ligger
nog något i detta du skriver ?
Bra observerat.
Men peddos är väl lika vanliga bland miljonärer som bland miljardärer ??

Miljardärer är i vart fall statistiskt sett äldre än miljonärer eftersom det tar ansenlig tid att ansamla så mycket i kapital.

Nog en bisarr slump att Epstein råkade just vara både peddo och miljardär ???
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2026-05-20 kl. 01:16.
Citera
2026-05-20, 01:13
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Haha, det var ju faktiskt rätt så mitt i prick.
Att hon sjunger på en klubb för miljardärer, ja det ligger
nog något i detta du skriver ?
Bra observerat.
Men peddos är väl lika vanliga bland miljonärer som bland miljardärer ??

Miljardärer är i vart fall statistiskt sett äldre än miljonärer eftersom det tar ansenlig tid att ansamla så mycket i kapital.

Nog en bisarr slump att Epstein råkade just vara både peddo och miljardär ???

Nej det är inte en bisarr slump. Barn är den i särklass dyraste produkten som existerar på marknaden över huvud taget, och runtomkring finns ett antal logistiska bekymmer som gör att alla kostnader skjuter i höjden väldigt snabbt. Glappar en enda person är ditt liv förstört och du får hänga i fängelset som Epstein... det krävs mycket specialla nätverk, hela branschen är förtroendebaserad.

Därav kopplingen, och därav att man helst ska vara miljardär för att ha möjlighet att köpa barn på riktigt. Om du tänker lite förtår du säkert också att medlemskorten är dyrare än produkten i fråga - och man betalar aldrig bara i pengar, men pengarna utgör en stor del av transaktionen.

För att uttrycka saken lite enklare: det är ingen billig hobby.
Citera
2026-05-26, 18:03
Medlem
brianmolkos avatar
Vissa kvinnor har ju barnkläder på stan, bara för det är det enda som de kan köpa som passar dem, då går de tydligen bra..
Citera
2026-05-27, 05:24
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Alltså. Nu är väl ändå måttet rågat? Borde det ens vara lagligt för en vuxen kvinna att klä sig såhär?

https://www.thehollywoodgossip.com/2026/05/taylor-swift-fans-attack-vogue-writer-following-olivia-rodrigo-comparison/

Låt oss tala om den vidriga trenden "baby doll", närmare bestämt - som i fallet ovan - när en vuxen kvinna har på sig en klänningsmodell som är uppenbart designad för en 2-åring.

Vad tycker ni andra? Själv fick jag extrema äckelkänslor. Det var som att titta på en toddler och bli kåt samtidigt - något som ju bara inte ska hända. Jag är trebarnsmamma!!! Jag tänder inte på barn.

Man blir ju onekligen kåt av en klänning som är kapad precis vid musen, men återigen: vuxna ska väl för f*n inte ha sånna här kläder, eller?

Den här outfitten kan jag däremot köpa, som koncept (inte som vara):

https://mgplabel.com/home/16880-dallene-puff-babydoll-dress-in-pink.html?srsltid=AfmBOop0_4FfOyesiVBV1P3yE_h_Fbu3 DagAQAyjja5nN 0B6-WNL6RJi

Att det är lite sexigt att klä sig som en oskyldig skolflicka må väl vara hänt. Men mode som rakt av är en kopia av det som 2- och 3-åringar har på sig?? USCH säger jag bara. Skulle vara intressant att höra vad ni andra tycker.

Du måste ju ha sjukt högt testosteron som blir kåt på en bild av en till utseendet medioker kvinna i en illasittande klänning.
Tycker det mest bara såg fult ut. Däremot heta slanka tonårstjejer med fishnets eller såna där tights med tydlig string mellan skinkorna, det är fina grejer det.
Citera
2026-05-27, 10:07
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Du måste ju ha sjukt högt testosteron som blir kåt på en bild av en till utseendet medioker kvinna i en illasittande klänning.
Tycker det mest bara såg fult ut. Däremot heta slanka tonårstjejer med fishnets eller såna där tights med tydlig string mellan skinkorna, det är fina grejer det.

Kan ligga något i det. Jag är nymfoman och tänker på sex 24/7 så.. 🤷‍♀️

Kanske bör förtydliga att jag inte blev sexuellt upphetsad dvs ready to fuck. Men en litet pirr kände jag allt! 😄
Citera
2026-05-27, 17:19
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Kan ligga något i det. Jag är nymfoman och tänker på sex 24/7 så.. 🤷‍♀️

Kanske bör förtydliga att jag inte blev sexuellt upphetsad dvs ready to fuck. Men en litet pirr kände jag allt! 😄

Kände lika mycket pirr som av att se bild på Mona Sahlin med en cigg i käften
Citera
Igår, 03:44
Medlem
Citat:

Citat:
Alltså. Nu är väl ändå måttet rågat? Borde det ens vara lagligt för en vuxen kvinna att klä sig såhär?

https://www.thehollywoodgossip.com/2026/05/taylor-swift-fans-attack-vogue-writer-following-olivia-rodrigo-comparison/

Låt oss tala om den vidriga trenden "baby doll", närmare bestämt - som i fallet ovan - när en vuxen kvinna har på sig en klänningsmodell som är uppenbart designad för en 2-åring.

Vad tycker ni andra? Själv fick jag extrema äckelkänslor. Det var som att titta på en toddler och bli kåt samtidigt - något som ju bara inte ska hända. Jag är trebarnsmamma!!! Jag tänder inte på barn.

Man blir ju onekligen kåt av en klänning som är kapad precis vid musen, men återigen: vuxna ska väl för f*n inte ha sånna här kläder, eller?

Den här outfitten kan jag däremot köpa, som koncept (inte som vara):

https://mgplabel.com/home/16880-dallene-puff-babydoll-dress-in-pink.html?srsltid=AfmBOop0_4FfOyesiVBV1P3yE_h_Fbu3 DagAQAyjja5nN 0B6-WNL6RJi

Att det är lite sexigt att klä sig som en oskyldig skolflicka må väl vara hänt. Men mode som rakt av är en kopia av det som 2- och 3-åringar har på sig?? USCH säger jag bara. Skulle vara intressant att höra vad ni andra tycker.

Citat:

Nu citerade du inlägget från Berit85 som skriver själv att hon/hen är trebarnsmamma.
Vi får hoppas att henens testovärde inte är åt skogen för högt och har därmed fått hår på benen, ryggen och brösten ?
Fattas väl bara att Berit85 också börjar tappa håret och blir flintskallig på kuppen ?
Föreställer mig att Berit85 är en transa med en rejäl ölkagge, dricker uppvärmda Arboga 10,2, och har en HD i garaget, typ
Och har köpt sitt testo i en Thai-butik.

Nej, jag tror liksom Berit85 att det är något lurt med det här framträdandet. Bra observerat där, att för att ha varit en aftonunderhållning så är plagget olämpligt på en sådan klubb.
Fastän klänningen är illasittande så handlar det nog om ett designerplagg ändå.
En produktplacering alltså ?

Fast passformen inte platsar hennes kropp precis, om man jämför med samma stiliga dam i aftonklänningen i trailerns början.
Citera
Igår, 23:14
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Kände lika mycket pirr som av att se bild på Mona Sahlin med en cigg i käften

Samma här
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera