2026-05-15, 01:22
Medlem
Hej jag har testat väldigt många olika droger, och nu har jag bestämt mig för att testa brunt heroin.

Jag har fixat iordning en liten ask med alla tillbehör oavsett om jag ska röka det eller injesera, men jag har lite frågor till er som tagit det.
Om jag ska injesera (brunt H) är det bättre eller kan det förstöra heroinet (ifall jag injeserar) om jag blandar det med lite citronsyra för att det bättre ska lösa upp sig? Och och oavsett om jag röker eller injeserar hur mycket ska jag ta första gången?
Bättre att ta lite för lite än för mycket, jag vet inte vad som är mycket eller lite när jag tar brunt heroin, för jag har inte tagit det innan plus att andra droger kan jag ta flera kartor eller flera gram innan något händer.
Och borde jag beställa Naloxon innan ifall jag råkar överdosera och någon hittar mig?
Tack, Och försök inte stoppa mig för jag kommer göra det ändå, jag vill bara ha tips så jag gör det på ett så säkert sätt som möjligt.
2026-05-15, 01:24
Medlem
Voloteas avatar
Snälla sök vård. Börjar du med heroin kommer du förstöra ditt liv
2026-05-15, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Snälla sök vård. Börjar du med heroin kommer du förstöra ditt liv
Ja jag får hjälp, jag ska bara testa detta innan jag blir ren sen sluta.
2026-05-15, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WatchMeDie

En vän till mig sa att det var så dumt att testa, för man kommer bara vilja fortsätta. Gör det inte.
2026-05-15, 02:09
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Får man fråga varför du så gärna vill testa detta?
2026-05-15, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Får man fråga varför du så gärna vill testa detta?
För jag har testat morfin och det va en av de bästa känslorna någonsin men det va bara första gången, och nu vill jag testa något starkare, försöka känna typ som jag kännde första gången jag tog morfin.
2026-05-15, 02:17
Medlem
Citat:
För jag har testat morfin och det va en av de bästa känslorna någonsin men det va bara första gången, och nu vill jag testa något starkare, försöka känna typ som jag kännde första gången jag tog morfin.
Dumt
2026-05-15, 02:30
Medlem
Du står på kanten av ett stup. Det är med all säkerhet över för dig om du gör fel val. Tänk på dina anhöriga också.
2026-05-15, 02:32
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Så himla bra känns det inte. Det är ju bara en tillfällig känsla som bygger på att du stör ut nerverna och cellerna i din hjärna.

Då är det skönare att vara 100% klar i huvudet och delta i verkligheten och göra något värdefullt med livet. Har du testat det någon gång? Det slår allt knark med hästlängder.
2026-05-15, 03:12
Medlem
Symptms avatar
Det finns dom dom som bara testar heorin en gång eller några gånger och thats it, vet flera stycken.

Att det måste sluta med ett förstört liv är en svensk lögn.
2026-05-15, 05:30
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Hej jag har testat väldigt många olika droger, och nu har jag bestämt mig för att testa brunt heroin.

Jag har fixat iordning en liten ask med alla tillbehör oavsett om jag ska röka det eller injesera, men jag har lite frågor till er som tagit det.
Om jag ska injesera (brunt H) är det bättre eller kan det förstöra heroinet (ifall jag injeserar) om jag blandar det med lite citronsyra för att det bättre ska lösa upp sig? Och och oavsett om jag röker eller injeserar hur mycket ska jag ta första gången?
Bättre att ta lite för lite än för mycket, jag vet inte vad som är mycket eller lite när jag tar brunt heroin, för jag har inte tagit det innan plus att andra droger kan jag ta flera kartor eller flera gram innan något händer.
Och borde jag beställa Naloxon innan ifall jag råkar överdosera och någon hittar mig?
Tack, Och försök inte stoppa mig för jag kommer göra det ändå, jag vill bara ha tips så jag gör det på ett så säkert sätt som möjligt.
Har bara rökt lite då och då och uppskattat det mycket och aldrig känt något sug efter. Det är ju personligt såklart.
Inte injecerat så kan inte uttala mig om det tyvärr.
Du får säkert bättre råd av andra medlemmar.
Men kändes som du mest fick svar på det du inte frågade efter.
Lycka till!
2026-05-15, 05:34
Medlem
var snäll mot dig själv o låt bli jonket !

mvh
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in