2026-05-14, 21:29
Medlem
Truman Capotes avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1464045

Vad är detta om?
Citera
2026-05-14, 21:38
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Vill helst inte klicka in mig på Aftonbladet. Har du lust att saxa lite?
Citera
2026-05-14, 21:38
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
ingen aning, det framgår inte av trådstarten.
Citera
2026-05-14, 21:45
Medlem
två gäng bråkar på tåg, babbe radarn lyser så kraftigt så den exploderar snart
Citera
2026-05-14, 21:56
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Vill helst inte klicka in mig på Aftonbladet. Har du lust att saxa lite?

Kommer judarna fånga dig då?

Det är en notis om ett slagsmål på ett tåg på GBG central ... Två grupper som bråkar
Citera
2026-05-14, 21:59
Medlem
S.O.Stolps avatar
Trådstarten är ett haveri. Fel forum och bara en länk. RÖV!
Citera
2026-05-14, 21:59
Medlem
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/storbrak-inne-pa-tag-pa-goteborgs-centralstation.aa33f12f-9ffa-4685-aca8-cdeed1fe5aad

"Polisen larmades med flera patruller till Göteborgs centralstation strax efter klockan 19 på torsdagskvällen. Enligt polisen ska tågpersonal ha larmat om ett bråk inne på ett tåg. Sex till tio personer ska ha varit inblandade."

"Enligt polisen ska upprinnelsen till bråket startat i kön till toaletten på tåget. Två personer misstänks nu för misshandel.

– Det är en individ i vardera konstellation som anmäler den andre för misshandel. Så det är en anmälan och motanmälan, säger Morten Gunneng."
Citera
2026-05-14, 22:03
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Kommer judarna fånga dig då?

Det är en notis om ett slagsmål på ett tåg på GBG central ... Två grupper som bråkar
Jag vill bara inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/storbrak-inne-pa-tag-pa-goteborgs-centralstation.aa33f12f-9ffa-4685-aca8-cdeed1fe5aad

"Polisen larmades med flera patruller till Göteborgs centralstation strax efter klockan 19 på torsdagskvällen. Enligt polisen ska tågpersonal ha larmat om ett bråk inne på ett tåg. Sex till tio personer ska ha varit inblandade."

"Enligt polisen ska upprinnelsen till bråket startat i kön till toaletten på tåget. Två personer misstänks nu för misshandel.

– Det är en individ i vardera konstellation som anmäler den andre för misshandel. Så det är en anmälan och motanmälan, säger Morten Gunneng."
Tack.

Jisses.. Nån som ville tränga sig före kön? 🤔
Citera
2026-05-14, 22:34
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Jag vill bara inte.

Det är ok, drog på VPN och slog av adblocker så nu är det som om vi var två därinne.

Sen tänker jag "ledig dag" + "pendeltrafik" och sen bråk.
Citera
2026-05-14, 23:04
Medlem
Studsbolls avatar
Babbeluringar kan inte ens gå och skita utan att de måste slåss om vem som ska dra ner byxorna först. Pinsamt kaosbeteende.
Citera
2026-05-15, 06:07
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Babbeluringar kan inte ens gå och skita utan att de måste slåss om vem som ska dra ner byxorna först. Pinsamt kaosbeteende.

Fan vet hur andra fungerar, men när gäddhuvudet trycker på och vill ut så är väl att börja slåss det minsta man tänker på?

Dessutom....

Citat:
De inblandade i bråket ska ha varit mellan 18 och 40 år. Ingen greps i samband med bråket.
Citat:
Tåget där bråket inträffade skulle gå upp till Bohuslän via Trollhättan.
Citera
2026-05-15, 10:29
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det är ok, drog på VPN och slog av adblocker så nu är det som om vi var två därinne.

Sen tänker jag "ledig dag" + "pendeltrafik" och sen bråk.
Ok.

Ja måste ju ha varit nån som var väldigt nödig iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in