2026-05-14, 19:46
Medlem
Jag och mina kompisar har på sistone börjat se att att allt fler män går omkring med häng, dvs byxorna så långt nere att kalsongerna syns. Speciellt vita män. Vad FAN gör ni det för? Tror ni att vi kvinnor vill se era skitiga, bajsiga, svettiga, nerpissade, slitna kalsonger? Det är så tydligt liksom "Höhö, kolla här vilka snygga kalsonger jag har. Vill du följa med mig hem och hjälpa mig att ta av dem så du får se hur jag ser ut utan dem också? Höhö".

Borde män skickas på stilskola så de får lära sig hur en klär sig ordentligt?
Citera
2026-05-14, 19:48
Medlem
Jag brukar rekommendera dom ett skärp-a sig
Citera
2026-05-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag och mina kompisar har på sistone börjat se att att allt fler män går omkring med häng, dvs byxorna så långt nere att kalsongerna syns. Speciellt vita män. Vad FAN gör ni det för? Tror ni att vi kvinnor vill se era skitiga, bajsiga, svettiga, nerpissade, slitna kalsonger? Det är så tydligt liksom "Höhö, kolla här vilka snygga kalsonger jag har. Vill du följa med mig hem och hjälpa mig att ta av dem så du får se hur jag ser ut utan dem också? Höhö".

Menar du att det modet är tillbaka, fulare kan det inte bli!
Citera
2026-05-14, 20:02
Medlem
Fantens avatar
Tror kvinnor att vi klär oss för deras skull eller vad?

Vad? Det är ju samma argument som kvinnor använder när män kommenterar deras klädsel.
Citera
2026-05-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Tror kvinnor att vi klär oss för deras skull eller vad?

Vad? Det är ju samma argument som kvinnor använder när män kommenterar deras klädsel.

Allt ni gör är för kvinnors skull.
Citera
2026-05-14, 20:08
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Så länge de sitter skönt så .. Ska det gnällas på jeans så kan vi väl gemensamt vara rörande överens om att slim-jeans borde förbjudas.
Citera
2026-05-14, 20:09
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Allt ni gör är för kvinnors skull.
Fräscht att ta sig tolkningsföreträde.
Citera
2026-05-14, 20:09
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Så länge de sitter skönt så .. Ska det gnällas på jeans så kan vi väl gemensamt vara rörande överens om att slim-jeans borde förbjudas.
Det är fan knappt snyggt på dom som har kropp för det.
Citera
2026-05-14, 20:10
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Jag är ju inte kvinna men om jag träffar en man med skitiga, bajsiga, svettiga, nerpissade kalsonger så vill jag ju inte direkt dra av dom oberoende om dom har hängiga byxor eller inte...?

Mitt tips är att du TS inte dejtar, eller har sex med killar som har hängiga byxor så löser sig problemet själv. Du slipper dom och det blir fler av dom till folk som inte bryr sig eller rentav gillar det.
Citera
2026-05-14, 20:12
Medlem
Citat:
allt fler män går omkring med häng, dvs byxorna så långt nere att kalsongerna syns.

Beror väl främst på att moderna byxor är för lågt skurna. I kombination med att män är lite lönnfeta överlag. Det är tyvärr väldigt svårt att hitta byxor som sitter bra idag.
Citera
2026-05-14, 20:12
Medlem
Europes avatar
Jag satt på bussen här om dagen och såg en ung kille gå med hela kallingarna framme. Tanken på vad straffet vore för att gå fram och dra upp dem passerade genom mitt huvud.

Under vintern såg jag en snubbe (med två andra) flera gånger ute på gångtur utanför ett sjukhus. Hans byxor hängde ned, men det var inte kallingarna han visade, utan hela rövspringan! Han hade ett lite odefinierat asiatiskt utseende, som en del i vissa forna sovjetsstater (ni vet, som till exempel kazaker). Det kändes dock inte lönt att blanda sig i det, då jag misstänker att han redan satt på rättspsyk.
Citera
2026-05-14, 20:19
Medlem
Citat:

Har kvinnor stil då? Leggings är inte byxor, men används ofta som det av kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in