2026-05-14, 14:41
  #13
Medlem
trazkeis avatar
Usch! Hur fan kan inte cupfinalen gå på SVT? Viaplay och Expressen.. känns inte värdigt.🤢
2026-05-14, 14:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankotanko
Funkar inte Viaplay?? Får felmeddelande.. skulle startar 14:15
Det blev försening. Matchen startar 15:30.
2026-05-14, 14:42
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Det blev försening. Matchen startar 15:30.

Tack, var nära att polisanmäla Viaplay för rån, beedrägeri och ocker.
2026-05-14, 14:50
  #16
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Publik rekord väntar på Svenska Cupen över 39 000 biljetter är sålda...
2026-05-14, 14:55
  #17
Medlem
ruckaalis avatar
Fördelen med att Åslund är i studion är att man inte blir upprörd eftersom man inte hör vad han svamlar om.
2026-05-14, 14:56
  #18
Medlem
Bajenjeppes avatar
För jävligt att jag inte kan vara på plats idag. Ser nu att Grabius ska agera expertkommentator. Hur i helvete tänker man när man återigen sätter en aktiv AIK-spelare att kommentera när Bajen spelar? Så trött på inkompetensen i valen av kommentatorer hos sändande bolagen.
2026-05-14, 15:00
  #19
Moderator
easy_dans avatar
Enda jag begär är att laget är på tårna första 10, ingen jävla slarvstart varit alldeles för mycket av det senaste matcherna.
2026-05-14, 15:04
  #20
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Enda jag begär är att laget är på tårna första 10, ingen jävla slarvstart varit alldeles för mycket av det senaste matcherna.
Verkligen, man vill se samma intensitet och fokus från minut ett som mot Mjällby i premiären.
2026-05-14, 15:06
  #21
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Inget lag som man brinner för, men får väl spana in matchen för nöjes skull, jag hoppas att Mjällby vinner för att 08orna från fjollträsk är så kaxiga.
2026-05-14, 15:15
  #22
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Enda jag begär är att laget är på tårna första 10, ingen jävla slarvstart varit alldeles för mycket av det senaste matcherna.


Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Verkligen, man vill se samma intensitet och fokus från minut ett som mot Mjällby i premiären.
Ni får väl sjunga upp dem riktigt ordentligt - bra akustik på Jordgubben
2026-05-14, 15:21
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Inget lag som man brinner för, men får väl spana in matchen för nöjes skull, jag hoppas att Mjällby vinner för att 08orna från fjollträsk är så kaxiga.
sug kuk
2026-05-14, 15:27
  #24
Medlem
KickAss-1337s avatar
Jävligt lökigt tifo av Bajen men rätt kul ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in