För jävligt att jag inte kan vara på plats idag. Ser nu att Grabius ska agera expertkommentator. Hur i helvete tänker man när man återigen sätter en aktiv AIK-spelare att kommentera när Bajen spelar? Så trött på inkompetensen i valen av kommentatorer hos sändande bolagen.
Inget lag som man brinner för, men får väl spana in matchen för nöjes skull, jag hoppas att Mjällby vinner för att 08orna från fjollträsk är så kaxiga.
Inget lag som man brinner för, men får väl spana in matchen för nöjes skull, jag hoppas att Mjällby vinner för att 08orna från fjollträsk är så kaxiga.