2026-05-13, 23:44
Medlem
Inga monsterdoser pga respekt för piller, men har fått i mig 10mg Oxy och 200mg tramadol i russyfte men känner knappt något,

Okej att ta några mg lorazepam eller liknande benz för att boosta? Går förövrigt på SSRI med så det är ju därför jag knappt känner något.

Tack för svar!
2026-05-13, 23:53
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankhasse
Inga monsterdoser pga respekt för piller, men har fått i mig 10mg Oxy och 200mg tramadol i russyfte men känner knappt något,

Okej att ta några mg lorazepam eller liknande benz för att boosta? Går förövrigt på SSRI med så det är ju därför jag knappt känner något.

Tack för svar!

Har aldrig hört att SSRI skulle släcka opioider. Man brukar vara försiktigt med SSRI och Tramadol för att det kan bli för mycket serotonin.
2026-05-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Har aldrig hört att SSRI skulle släcka opioider. Man brukar vara försiktigt med SSRI och Tramadol för att det kan bli för mycket serotonin.

Japp det stämmer, också därför jag inte tar så stora doser. Men vill gärna boosta med något annat istället.
Igår, 00:06
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Japp det stämmer, också därför jag inte tar så stora doser. Men vill gärna boosta med något annat istället.

Skulle egentligen alltid avråda från benso. Det är så lite man får gentemot risken att bli beroende., Vad gäller opioider känns de som även om det är exakt samma typer, så varierar de i hur de verkar beroende på en massa saker. Ibland går det bara inte att få ut mycket av dem, en annan gång går det hur bra som helst. Jag blir verkligen inte klok på dem.

Sedan hade jag förväntat mig stora saker av oxy, bara för att bli medveten om att jag är genetiskt immun mot den...
Igår, 00:07
Medlem
Citat:

Tack för svar!
Varför frågar man ständigt sådana här frågor när man vet att det inte är hälsosamt att knarka? Sedan undrar man varför folk som knarkar är som levande FASS. Förstår man inte, att det bara kan sluta på ett vad man nu kan säga olyckligt sätt?
Igår, 00:12
Medlem
Fan har de blivit några jävla anti-knark bottar som härjar på denna sidan eller va fan är de som pågår? Flashback är det enda nyttiga forumet i världen förutom Reddit där man fritt kan fråga frågor man är osäker på när det gäller droger / annat.

Inget fel på att fråga saker, och förväntar mig folk med erfarenhet att svara också - inte massa anti-drog propaganda.
Igår, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation

SSRI släcker allt när det kommer till eufori och välmående. Ett riktigt rävgift som endast borde skrivas ut till människor som gått igenom tusen timmar terapi och psykedeliska välmåendebetoder.

Men idag skrivs det ut alldeles för lätt.
Igår, 00:16
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbluder
SSRI släcker allt när det kommer till eufori och välmående. Ett riktigt rävgift som endast borde skrivas ut till människor som gått igenom tusen timmar terapi och psykedeliska välmåendebetoder.

Men idag skrivs det ut alldeles för lätt.

Nu tar jag en låg dos och min SSRI är inte en 100 % SSRI som escitalopram eller sertralin. Dessutom använder andra nedbrytande enzymer. Har aldrig märkt någon svårighet att nå ett högre mående.
Igår, 08:20
Medlem
Jag tror snarare att det är din kombination som är fuckad.

Har ätit båda två medicinskt och det är två helt olika analoger / rus.

Max dos tramadol medicinskt : 400 mg (knaprade i mig 1200 mg en gång som mest)
Oxy : normal är ju 5/10 piller när du råkat ut för en olycka. 20-40 mg om du har svår kronisk smärta och 80 vid livets slutskede.

Och SSRI stänger ju av receptorer så det är ju självklart att du får mindre ”rus”.
Igår, 15:21
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in