Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Jag kan möjligen tänka mig att man suttit ner på balkongen eller något lågt och lutat sig mot skivan som lossnat och då trillat ut. Men då en person, inte två. Att båda trillat ut verkar mer avancerat. Något måste de gjort de inte berättar?
Precis så, att en ramlat ut i samband med att skivan lossnat kan man på något vis acceptera och hitta en rimlig förklaring till, men att två personer följt med i fallet känns orimligt, har den andra tagit tag i den första som föll och på så vis dragits med i fallet… Måste suttit väldigt nära och ha en reaktionsförmåga utöver det vanliga, inte direkt vanligt hos WT kan jag tänka mig, sen ett par promille på det 😅
Sen undrar jag varför i helvete inte reportern frågar vad fan som hände egentligen, är han helt pantad?
Och WT svamlar om att han hade sett till att folk kände sig trygga om han var hyresvärd, ok, var han inte trygg innan han på fyllan kastade sig igenom balkongsidan? Det mesta går att forcera, med mer eller mindre våld bara, denna klåpare kunde lika gärna ramlat ut genom fönstret på fyllan.