2010-09-05, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar Tengil
mer onödigt vetande är att han en gång i skolan (grundskolan tror jag det var dock alltså inte på universitetet) ställde sig framför rektorn, drog fram kuken och pissade i hans mat.

första gången han testade att röka på spydde han ned sig framför sin idol ian gillan som tog hand om honom och såg till att han klarade sig

Vad jag vet så pissade han i rektorns kaffe i hemlighet, dock så fick skolan reda på detta. Tror han hade en svår skoltid.
Citera
2010-09-05, 14:04
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musse669
Han var lovande fäktare i ungdomen och var under 90-talet coach för brittiska landslaget i fäktning. Därtill böckerna som tagits upp och någrab ra soloskivor.

Han var väl inte coach va!? Vad jag förstår sparrade han mot landslaget.
Citera
2010-09-05, 15:35
Medlem
morkfromorks avatar
Videon dar han testflyger en A320 http://www.youtube.com/watch?v=IKBABNL-DDM
Citera
2010-09-05, 21:40
Medlem
Grisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Videon dar han testflyger en A320 http://www.youtube.com/watch?v=IKBABNL-DDM

Kul
Citera
2010-09-06, 16:29
Medlem
KungAllans avatar
När någon verkar för trevlig och "down to earth" brukar jag bli misstänksam. Men inte med Bruce, han framstår faktiskt som en genuint go gubbe
Citera
2010-09-07, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Darcy
Detta verkar vara första gången i Flashbacks historia där det finns 6 sidor om en kändis och ingen har frågat om han tar den i tvåan. De puerila inläggen om att han är dum i hela huvudet och ett totalt cp lyser också de med sin frånvaro. Vad är det för fel på Bruce? I vanliga fall hinner man inte ens lägga upp en tråd om nån kändis förrän hela FB är där och tävlar i att vräka ur sig den ena otrevligheten värre än den andra! Eller är Dickinson så omtyckt att ingen faktiskt har något elakt att skriva?

Han tar den inte i 2an, jag råkar nämligen vara buksvåger med herrn i fråga

Han ska, enligt vår gemensamma KVINNLIGA bekanta, var så stright och vanilj som man kan bli.

ps om det är någon som undrar så var han tydligen rätt så bra i sängen oxå...
Citera
2010-09-17, 22:19
Medlem
Min brors kusins avatar
Bruce har fått nytt jobb

http://www.marketingmagazine.co.uk/news/1028941/Iron-Maiden-rocker-becomes-marketing-director/

http://www.flyastraeus.com/
Citera
2010-09-17, 22:40
Medlem
Har han lika god smak vad gäller fotboll som hans baskollega?
Citera
2010-09-18, 07:28
Medlem
Storus Pittuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoeder
Han är helt ointresserad av fotboll. Läste i en intervju någon gång att han beskrev en fotbollsmatch ungefär att "två lag i olikfärgade tröjor jagade en boll och det ena vann".
/S
Citera
2010-09-18, 10:09
Medlem
Volmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storus Pittus
Han är helt ointresserad av fotboll. Läste i en intervju någon gång att han beskrev en fotbollsmatch ungefär att "två lag i olikfärgade tröjor jagade en boll och det ena vann".
/S

Maiden har säsongskort på Westhams matcher och är där så ofta deras schema tillåter. Därav Iron Maiden tröjorna som är snarlika Westham´s. Dom spelar ofta fotboll mot lokala lag när dom är på turne. Mej veterligen var han uttagen som reserv vid OS men kunde ej deltaga då Maiden turnerade för tillfället. Mycket trevlig kille som bjudde mej och polarn på ett par bira på The Anchor i Stockholm. Var efter en spelning på stadion.
Citera
2010-09-18, 10:50
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volmer
Maiden har säsongskort på Westhams matcher och är där så ofta deras schema tillåter. Därav Iron Maiden tröjorna som är snarlika Westham´s. Dom spelar ofta fotboll mot lokala lag när dom är på turne. Mej veterligen var han uttagen som reserv vid OS men kunde ej deltaga då Maiden turnerade för tillfället. Mycket trevlig kille som bjudde mej och polarn på ett par bira på The Anchor i Stockholm. Var efter en spelning på stadion.

OS reservplatsen var för fäktining!
Bruce har i flera intervjuer sagt att fotboll är totalt ointressant för honom och att han och steve sedan återföreningen 99 undviker ämnet med varandra då fotbollsnacket tidigare i karriären tydligen tråkat ut honom
så nej ingen fotboll för brucen iallafall numera men resten av bandet verkar vara ganska intresserade!
det är dessutom bara steve och möjligen dave som har west ham sympatier. janick är liverpoolare vet jag iallafall.

edit: de sa nämligen vad de höll på för lag i en intervju för ganska många år sedan på blaze tiden!
minns inte vad alla sa och jag är osäker på dave, men det var bara steve och möjligen dave (som jag ej minns vad han sa) som var west ham fans.
Senast redigerad av RetroPixel 2010-09-18 kl. 10:55.
Citera
2010-09-18, 13:13
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoeder
Är det god smak att hålla på West Ham?
Tycker ju inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in