Citat:
Ursprungligen postat av Volmer
Maiden har säsongskort på Westhams matcher och är där så ofta deras schema tillåter. Därav Iron Maiden tröjorna som är snarlika Westham´s. Dom spelar ofta fotboll mot lokala lag när dom är på turne. Mej veterligen var han uttagen som reserv vid OS men kunde ej deltaga då Maiden turnerade för tillfället. Mycket trevlig kille som bjudde mej och polarn på ett par bira på The Anchor i Stockholm. Var efter en spelning på stadion.
OS reservplatsen var för fäktining!
Bruce har i flera intervjuer sagt att fotboll är totalt ointressant för honom och att han och steve sedan återföreningen 99 undviker ämnet med varandra då fotbollsnacket tidigare i karriären tydligen tråkat ut honom
så nej ingen fotboll för brucen iallafall numera men resten av bandet verkar vara ganska intresserade!
det är dessutom bara steve och möjligen dave som har west ham sympatier. janick är liverpoolare vet jag iallafall.
edit: de sa nämligen vad de höll på för lag i en intervju för ganska många år sedan på blaze tiden!
minns inte vad alla sa och jag är osäker på dave, men det var bara steve och möjligen dave (som jag ej minns vad han sa) som var west ham fans.