2026-05-13, 20:03
Medlem
Mohaves avatar
Alla hatar pedofiler. Om feminister är det rätt blandat; vissa kallar sig det; andra tycker det är dåligt.

Låt oss titta på statistiken! Vilka har mördat flest? De mordiska barnvåldtäktsmännen är ändå rätt få. Men feministerna som varje år gör abort och mördar barn är väldigt många.

Slutsats: Feministerna är värre än pedofilerna!
2026-05-13, 20:06
Medlem
BalduinGrollers avatar
Jag tvivlar på att alla som gör abort är feminister.
2026-05-13, 20:14
Medlem
dude2ks avatar
Feministerna är jordens smuts. Du har nog helt rätt i sak när man tänker efter. Du har en poäng TS!
2026-05-13, 20:17
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Jag tvivlar på att alla som gör abort är feminister.
Säkert inte alla. Men många. Stockholmskvinnor mitt i karriären som råkar bli gravida efter en kväll på Stureplan men inte har tid för barn för att de har så mycket att göra som influencers.
2026-05-13, 20:29
Medlem
triptykens avatar
Jag är feminist. På vilket sätt tycker du att jag är "värre än pedofiler" TS?
2026-05-13, 20:30
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Säkert inte alla. Men många. Stockholmskvinnor mitt i karriären som råkar bli gravida efter en kväll på Stureplan men inte har tid för barn för att de har så mycket att göra som influencers.

Jaha DOM. Stockholmsbor som inte vet om att dagen-efter piller, kondomer eller p-piller finns men som också är influencers.... oooof
2026-05-13, 20:40
Medlem
Nog för att antifeminister är som småbarn, och att en och annan feminist, av misstag jag försäkrar, råkat knulla en sån då och då, så tycker jag nog inte jämförelsen är speciellt korrekt.
2026-05-13, 20:42
Medlem
SkattefriZons avatar
Abort är inte mord.

Feminister hatar män och är garanterat en stor anledning till att 2,4 män tar livet av sig dock.
2026-05-13, 20:42
Medlem
liten.igelkotts avatar
Feminism handlar om många fler saker än abort. Jag skulle säga en man som vill ha sex med en 7 åring är en betydligt sämre människa än en kvinna som kämpar för att hon inte ska blir sexuellt trakasserad på jobbet eller en kvinna som kämpar för att hennes ideer ska bli tagna lika seriöst som en mans under tillexempel en konferens.

Men jag antar att vi alla är olika. Jag kan förstå kvinnorna där men jag kommer aldrig kunna förstå varför man vill knulla med ett barn.
2026-05-13, 20:52
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott

Men jag antar att vi alla är olika. Jag kan förstå kvinnorna där men jag kommer aldrig kunna förstå varför man vill knulla med ett barn.
Jag har en vän som är pedofil. Han är lite skum, men han säger att han bara vill krama barnen, inte knulla. Är det så farligt då?
2026-05-13, 20:54
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Alla hatar pedofiler. Om feminister är det rätt blandat; vissa kallar sig det; andra tycker det är dåligt.

Låt oss titta på statistiken! Vilka har mördat flest? De mordiska barnvåldtäktsmännen är ändå rätt få. Men feministerna som varje år gör abort och mördar barn är väldigt många.

Slutsats: Feministerna är värre än pedofilerna!

Smart att blanda äpplen och päron, not! Jag är feminist och abort är inget mord bara för du tycker det!
2026-05-13, 20:58
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Jag har en vän som är pedofil. Han är lite skum, men han säger att han bara vill krama barnen, inte knulla. Är det så farligt då?

Säger inte alla pedofiler det och att de är kära i barnen!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in