2026-05-12, 17:48
Medlem
Galantos avatar
Finns några namn som jag är lite tveksam över, som Ekdal och Smith. Vill dock försvara Sema som är en go' gubbe.

Men det är ändå ett halvdussin spelare i truppen som blir bänknötare, kanske bäst då att dom kan vara med som typ clowner, eller hålla i frågesporten, eller sätta ut koner. Eller som i Ekdals fall, vara konen...
Citera
2026-05-12, 17:48
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nu har du gått från "Han får inte spela" till "Burnley har PLs sämsta försvar eftersom han får spela". Inse att du har gjort bort dig och gå vidare.

Du knarkar ju uppenbarligen så ingen idé diskutera med dig vilket jag redan visste. Ekdal är en sopa som knappt får spela.

Det finns inga ursäkter eller försvar till den uttagningen. Släpp det och gå vidare.

19 av 36 matcher är alltså att vara ordinarie enligt skribenten ovan. Hjärndöd.
Senast redigerad av skogsburkan 2026-05-12 kl. 17:51.
Citera
2026-05-12, 17:52
Medlem
BarryHeros avatar
Hur motiverar man uttagningen av fyra vänsterbackar? Och hur kunde man inte hitta en plats för Emil Forsberg?
Citera
2026-05-12, 17:53
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Åter igen varje trupp lipar alla över spelare som inte gör en enda sekund på planen🤣😂
Citera
Medlem
Galantos avatar
Får vi se nån hederlig fajt på träningarna typ som mellan Ljungberg och Mellberg?

Eller som med ryssar och skottar, nån bänknötare som dra i sig en flaska whisky och pissar verbalt på Potter? Vem är förresten truppens största drinkare och/eller rövhål? Nån av dom som vill "prova nattlivet" i Dallas och köpa ett mexikanskt fnask?
Citera
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur motiverar man uttagningen av fyra vänsterbackar? Och hur kunde man inte hitta en plats för Emil Forsberg?
Vad tycker du om petningarna av Danne Kula och Ronny Bagge?
Senast redigerad av skogsburkan 2026-05-12 kl. 17:56.
Citera
2026-05-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Det är dock en skandal att Swedberg som gjort 9+7 i La Liga inte har en plats, det borde man ifrågasätta mer.

La Liga 2025/26: 4 mål, 3 assist

Europa League 2025/26: 5 mål, 2 assist.

Sedan är det ju också starkt att han får spela från start ganska ofta för Celta Vigo (typ hälften av matcherna som han har spelat denna säsong har varit från start). Det är ju ändå ett lag på övre halvan i La liga.
Citera
2026-05-12, 18:00
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
19 av 36 matcher är alltså att vara ordinarie enligt skribenten ovan.

Jag har aldrig skrivit att han är ordinarie i startelvan, lilla vän. Det jag skrev var att han startade i majoriteten av PL-matcherna han var tillgänglig för och det skrev jag som svar på ditt felaktiga påstående att han inte får spela. Lär dig förstå enkel svenska.
Citera
2026-05-12, 18:04
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag har aldrig skrivit att han är ordinarie i startelvan, lilla vän. Det jag skrev var att han startade i majoriteten av PL-matcherna han var tillgänglig för och det skrev jag som svar på ditt felaktiga påstående att han inte får spela. Lär dig förstå enkel svenska.

Din pojkvän är en klappkass försvarare som inte ens platsar i ett av PLs sämsta lag försvarsmässigt. Han har spelat i 8 matcher under år 2026 vi är inne i april, han platsar således inte. Det finns inga ursäkter eller argument om varför han ska med vilket blir uppenbart då du heller inte kommit med något konkret än.

Din besatthet liknar den du hade av Sebastian Larsson tidigare. Är du frisk?
Citera
2026-05-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Åter igen varje trupp lipar alla över spelare som inte gör en enda sekund på planen🤣😂
Håller med haha, vissa jävlar kan ju till och med argumentera om tredje målvakten...
Skulle vilja ha med Swedberg istället för Ali annars är det skitsamma faktiskt. Sopan Ekdahl får vi hoppas inte göra en minut iallafall.
Citera
2026-05-12, 18:09
Medlem
svampdamps avatar
Nu börjar man vittra medalj.
Citera
2026-05-12, 18:11
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Din pojkvän är en klappkass försvarare som inte ens platsar i ett av PLs sämsta lag försvarsmässigt. Han har spelat i 8 matcher under år 2026 vi är inne i april, han platsar således inte. Det finns inga ursäkter eller argument om varför han ska med vilket blir uppenbart då du heller inte kommit med något konkret än.

Din besatthet liknar den du hade av Sebastian Larsson tidigare. Är du frisk?

Om du vill veta vad jag tror är anledningen till att Potter tagit med honom så framgår det av vår konversation. Be någon av dina föräldrar hjälpa dig att läsa igenom den så att du förstår det jag skrivit ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in