Citat:
Ursprungligen postat av
Snabbluder
Hur mycket md körde du? Det tar längre än 11 dagar att fylla på synapsreserverna när det kommer till serotonin.
Ketamin är dock strunt samma.
Edit:
Fyra E? Du puttrar på tomgång och det är naivt att tro att du får ut något av tjacket om du kört E närmsta månaden.
Md är den värsta relapsedrogen för du tömmer varenda reserv och du kan glömma att du får ut något av andra stims på en väldigt lång tid. Ska du återfalla så kör ladd eller tjack.. och öl på det. Det är två förlåtande droger.
Att leka med monsterdoser av md i hopp om att nå någon sorts nirvana är något du verkligen får betala för en lång tid framöver.
Ja jag tänkte fel där, men det står 2CB på dessa xtc så ja, jag verkar ha köpt 2CB.
Jag ska spara dom till särskilt tillfälle. Under tiden tar jag lagom med tjack och dricker lite öl då.
Den E jag tog för elva dagar sen bedömer jag som medelstark, inte svag, inte dundertryck i heller. Jag blev på gott humör och mådde nice utan att det gick överstyr. Höll balansen och blev inte däckad som man kan bli av starkare dylika.
Sen mår jag bra av tjacket jag tar, det är bara det att jag bara blir lugn och fokuserad, lite tillbakadragen. Lite metamina känsla.