2026-05-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Jag dömer dig inte. Jag föreslår bara att du kanske har nått vägs ände med tjacket, om du vid ett återfall efter ett så långt uppehåll inte fick ut en positiv effekt. Medicinerar du mot din ADHD kan det säkert spela in också.

Ja alltså tjacket fungerar mer som en ADHD medicin ska fungera. Jag tror jag får ta det mer sällan än varje dag om jag ska få någon annan effekt än ADHD medicin effekten. Nej jag har inte ätit ADHD medicin under uppehållet. Däremot en del neuroleptika.
Citera
2026-05-12, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danieldahlstrom369
Jag körde mdma och ketamin i början av det tagna återfallet. Blev helt väck. Det var typ 11 dagar sen. Köpte fyra E till helgen för att få lite fart på humöret.

Hur mycket md körde du? Det tar längre än 11 dagar att fylla på synapsreserverna när det kommer till serotonin.

Ketamin är dock strunt samma.

Edit:

Fyra E? Du puttrar på tomgång och det är naivt att tro att du får ut något av tjacket om du kört E närmsta månaden.

Md är den värsta relapsedrogen för du tömmer varenda reserv och du kan glömma att du får ut något av andra stims på en väldigt lång tid. Ska du återfalla så kör ladd eller tjack.. och öl på det. Det är två förlåtande droger.

Att leka med monsterdoser av md i hopp om att nå någon sorts nirvana är något du verkligen får betala för en lång tid framöver.
Senast redigerad av Snabbluder 2026-05-12 kl. 16:50.
Citera
2026-05-12, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbluder
Hur mycket md körde du? Det tar längre än 11 dagar att fylla på synapsreserverna när det kommer till serotonin.

Ketamin är dock strunt samma.

Edit:

Fyra E? Du puttrar på tomgång och det är naivt att tro att du får ut något av tjacket om du kört E närmsta månaden.

Md är den värsta relapsedrogen för du tömmer varenda reserv och du kan glömma att du får ut något av andra stims på en väldigt lång tid. Ska du återfalla så kör ladd eller tjack.. och öl på det. Det är två förlåtande droger.

Att leka med monsterdoser av md i hopp om att nå någon sorts nirvana är något du verkligen får betala för en lång tid framöver.

Ja jag tänkte fel där, men det står 2CB på dessa xtc så ja, jag verkar ha köpt 2CB.

Jag ska spara dom till särskilt tillfälle. Under tiden tar jag lagom med tjack och dricker lite öl då.

Den E jag tog för elva dagar sen bedömer jag som medelstark, inte svag, inte dundertryck i heller. Jag blev på gott humör och mådde nice utan att det gick överstyr. Höll balansen och blev inte däckad som man kan bli av starkare dylika.

Sen mår jag bra av tjacket jag tar, det är bara det att jag bara blir lugn och fokuserad, lite tillbakadragen. Lite metamina känsla.
Citera
2026-05-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ja jag tänkte fel där, men det står 2CB på dessa xtc så ja, jag verkar ha köpt 2CB.

Jag ska spara dom till särskilt tillfälle. Under tiden tar jag lagom med tjack och dricker lite öl då.

Den E jag tog för elva dagar sen bedömer jag som medelstark, inte svag, inte dundertryck i heller. Jag blev på gott humör och mådde nice utan att det gick överstyr. Höll balansen och blev inte däckad som man kan bli av starkare dylika.

Sen mår jag bra av tjacket jag tar, det är bara det att jag bara blir lugn och fokuserad, lite tillbakadragen. Lite metamina känsla.

Undvik E är mitt goda tips. Och det är av erfarenhet. Det är inte värt att tömma alla reserver och kämpa i veckor med nedstämdhet.

Lycka till!
Citera
2026-05-12, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbluder
Undvik E är mitt goda tips. Och det är av erfarenhet. Det är inte värt att tömma alla reserver och kämpa i veckor med nedstämdhet.

Lycka till!
Tjacket och röka tar ju bort nedstämdheten. Jag har tagit både potent mdma och starka E och jag har aldrig gått igenom någon svår period av nedstämdhet. Kanske för att jag druckit rökt tagit blå och tjack för att deala med det. Jag vet inte hur det känns att vara nedstämd efter E eller MDMA. Sen tycker jag att mdma, även om den är riktigt ren och potent, inte le något särskilt, det är trevligt men inget överspeciellt. Så är svamp och dmt och sådant klart mer spännande.
Citera
2026-05-16, 15:41
Medlem
Citat:
Jag har testat kristall och jag är gammal i gamet så jag vet att det är bra tjack jag har.

Men det är inte bra tjack ju. Uppenbarligen inte. Du har varit på rn jävla vecka och det är redan bajs. Tro mig, mycket tjack idag är dynga oavsett hur det luktar.
Citera
Igår, 20:19
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ja alltså tjacket fungerar mer som en ADHD medicin ska fungera. Jag tror jag får ta det mer sällan än varje dag om jag ska få någon annan effekt än ADHD medicin effekten. Nej jag har inte ätit ADHD medicin under uppehållet. Däremot en del neuroleptika.

Lite sent svar men neuroleptika är känt för att stänga av amfetaminruset nästan helt. Jag brukar alltid ta nozinan eller quentapin efter ett race och det klipper ruset helt för mig. Så prova ta en break från dom och ta tjack sen. Tror personligen att det kommer göra en markant skillnad för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in