2026-05-12, 14:51
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Ja dom flesta har förhoppningsvis den rimliga förmågan att skilja på jobb och fritid.

Det låter ju lämpligt iaf
Citera
2026-05-12, 16:59
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Är väl inte direkt ofta man klär av sig typ allt?

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det dyker ju upp fall lite då och då där någon gynne har varit och pillat med "fel energi" i fingrarna och åker på en anmälan. Var det inte nu i veckan som de talade om någon gynne som blivit anmäld?

Jag talade för massa år sen med en gynne på en fest och raljerade lite om hur nice det måste vara med all fitta. Han berättade under några minuter om yrket och sen dess har jag aldrig tänkt att det där är en plats man blir kåt på.

Det är klart att det kan rycka i grenen på läkaren när han ser en attraktiv naken kvinna. Hans medfödda sexdrift sitter djupare i hjärnan än hans inlärda läkarexamen gör. Det viktiga är att läkaren kan behärska sig.
Citera
2026-05-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinDaAzz
Många är dom manliga läkare som går med bånge hela ronden

Men läs vad som står. Menar inte varje patient utan någon som dom tycker är attraktiv innan dom en klätt av sig. Alltså att attraktion ska finnas från början. Vad tror du händer när dom ska göra intimundersökning på den personen
Citera
2026-05-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är klart att det kan rycka i grenen på läkaren när han ser en attraktiv naken kvinna. Hans medfödda sexdrift sitter djupare i hjärnan än hans inlärda läkarexamen gör. Det viktiga är att läkaren kan behärska sig.

Jag tror oxå det. En man är en man
Citera
2026-05-12, 19:49
Medlem
Svaret på det hela är nej, de blir inte kåta/attraherade.

Först och främst har du den naturliga avtrubbningen och alla tråkiga associationer. Tänk själv: istället för att vara något sexuellt, blir fittor något jobbrelaterat. Fittor blir något läkaren associerar med jobbstress och krav, formaliteter och riktlinjer, dokumentation och klinisk bedömning. För de flesta av oss är det rätt sällsynt att se en fitta tillhörande någon man inte är ihop med, för gynekologen är det bara ena fittan efter den andra, samma skit varje dag. Om du frågar en gynekolog "vill du se en fitta eller vill du ha en coca cola"? kommer gynekologen ta colan varenda gång.

Dessutom, alla som tänker "shit vad nice, gynekologer får titta på fittor hela dagen" glömmer hur porrskadade de är och hur skeva referensramar de har. När de tänker sig gynekologens jobb tänker de sig någon snygg tjej med rakat kön och "streckfitta". I verkligheten är gynekologens vardag att gräva runt i gråa buskar till tantfittor för att bedöma framfall, eller förlossningsskadade fittor, eller allvarligt sjuka fittor.

Jag tänker snarare på motsatta frågan: när den manlige gynekologen kommer hem, hur fan klarar han att stänga ute jobbtankarna och uppskatta sin frus fitta? Måste krävas ett starkt psyke.
Senast redigerad av guldduscharn 2026-05-12 kl. 19:53.
Citera
2026-05-12, 20:24
Medlem
De borde åtminstone inte bli mer påverkade än flator blir av detsamma. Men ärligt om man ser fitta hela dagen blir det nog ganska osexigt. Att de flesta sedan även stinker av parfym och spökar ut sig som om det var en dejt gör det nog inte bättre.
Citera
2026-05-13, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
De borde åtminstone inte bli mer påverkade än flator blir av detsamma. Men ärligt om man ser fitta hela dagen blir det nog ganska osexigt. Att de flesta sedan även stinker av parfym och spökar ut sig som om det var en dejt gör det nog inte bättre.
Jag tänker detsamma. Men det där med parfym blev jag nyfiken på! Och det där med hur de spökar ut sig och stinker parfym som om vore det en dejt? Utveckla gärna!
Citera
2026-05-13, 01:10
Medlem
Det finns avarter såklart, men generellt nej. Läkare brukar för det mesta ha en fullt utvecklad frontallob.
Citera
2026-05-13, 10:36
Medlem
halaltarzans avatar
Fast är det inte lite så här då att det mörka i princip alltid konsumerar det ljusa. Jag menar typ att du trots hela förmiddagen bara har tittat in i jungfrumusar på söta och smalhöftade tonårsjäntor ändå kommer att få dan förstörd när Zuzzi kommer med sin murra med flytningar som inte direkt lukar hallontårta efter tre veckor i Antalya?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-05-13 kl. 10:42.
Citera
2026-05-26, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
På jobbet är man läkare. På sin fritid är man sexuell

Folk knullar på jobbet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera