2026-05-11, 21:32
Medlem
Tänker på manliga läkare som gör intima undersökningar av kvinnor, blir dom aldrig kåta/attraherade. Menar inte om Berit 78 år kommer in, men någon som dom tycker är attraktiv eller charmig. Så tar hon av kläderna och han ser allt och får ta på både det ena o det andra. Har googlat och alla svar är att läkarna är vana och ser inte sina patienter på det sättet. Men jag har extremt svårt o tro det

Vad säger ni andra
Citera
2026-05-11, 21:45
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Ja är du gynekolog och har 20-25 patienter i olika åldrar om dagen måste nog mer till än en fitta!
Citera
2026-05-11, 21:50
Medlem
bo-jerrys avatar
På jobbet är man läkare. På sin fritid är man sexuell
Citera
2026-05-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
På jobbet är man läkare. På sin fritid är man sexuell

Ja dom flesta har förhoppningsvis den rimliga förmågan att skilja på jobb och fritid.
Citera
2026-05-11, 21:58
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Många är dom manliga läkare som går med bånge hela ronden
Citera
2026-05-11, 21:59
Medlem
BalduinGrollers avatar
Förr jobbade jag med min hobby. Det dödade allt intresse för hobbyn. Jag skulle aldrig vilja vara gynekolog.
Citera
2026-05-11, 22:15
Medlem
Loreias avatar
Är väl inte direkt ofta man klär av sig typ allt?
Citera
2026-05-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Förr jobbade jag med min hobby. Det dödade allt intresse för hobbyn. Jag skulle aldrig vilja vara gynekolog.

Ja jag hade aldrig kunnat jobba 100% med 1st hobby.

Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Är väl inte direkt ofta man klär av sig typ allt?

Nä, inte ens hos gynekologen.
Citera
2026-05-11, 23:21
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Tänker på manliga läkare som gör intima undersökningar av kvinnor, blir dom aldrig kåta/attraherade. Menar inte om Berit 78 år kommer in, men någon som dom tycker är attraktiv eller charmig. Så tar hon av kläderna och han ser allt och får ta på både det ena o det andra. Har googlat och alla svar är att läkarna är vana och ser inte sina patienter på det sättet. Men jag har extremt svårt o tro det

Vad säger ni andra

Som nån annan sa: jobba aldrig med din hobby. Det mördar alla känslor för det.

Man blir nog van att separera kroppen som en sexuell sak, och kroppen som man ska diagnosticera. För gynekologer är nog paraden av kukar och fittor dom ser mest en samling svällkroppar och slemhinnor och helt frikopplat från det sexuella.
Citera
2026-05-11, 23:46
Medlem
kalkryggars avatar
Det dyker ju upp fall lite då och då där någon gynne har varit och pillat med "fel energi" i fingrarna och åker på en anmälan. Var det inte nu i veckan som de talade om någon gynne som blivit anmäld?

Jag talade för massa år sen med en gynne på en fest och raljerade lite om hur nice det måste vara med all fitta. Han berättade under några minuter om yrket och sen dess har jag aldrig tänkt att det där är en plats man blir kåt på.
Citera
2026-05-12, 10:26
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Som nån annan sa: jobba aldrig med din hobby. Det mördar alla känslor för det.

Man blir nog van att separera kroppen som en sexuell sak, och kroppen som man ska diagnosticera. För gynekologer är nog paraden av kukar och fittor dom ser mest en samling svällkroppar och slemhinnor och helt frikopplat från det sexuella.

Tror dock inte gynekologer hanterar speciellt många kukar
Citera
2026-05-12, 12:03
Moderator
pudelluss avatar
Rubriken förtydligad. Tidigare: "Manlig läkare och patient". /Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto