Tänkte dra upp en tråd om det japanska krautbandet "Minami Deutsch" som började lira runt 2014 på gatorna i Tokyo.
Den 6:e maj 2026 så hade jag den stora turen att få spela in dom på Slaktkyrkan i Stockholm och här finns den kompletta YouTube-videon att streama för den som vill höra hur bandet låter:
https://youtu.be/z3PxkwTckgk
Finns det någon mer som diggar denna typ av krautrock?
Vad är det som ni främst diggar med Minami Deutsch?
Stör ni er på den repetitiva ljudbilden eller är det själva poängen med just Minami Deutsch?