2026-05-10, 16:27
Medlem
Elm17s avatar
Jag noterar när jag är inne på sociala medier att det är mycket propaganda och pajkastning ifrån vänsterhåll på tidöpartierna och SD.

Men det jag har märkt ifrån dessa poster att det är inga svenska namn.

Inga Persson,Svensson etc utan det är Mohamed Noor, Kahin Ahmed, Bilal Osman och massa andra somalienamn.

Sedan när började dessa avarter infiltrera svenska politiken?

Har de sina åsikter om hur ett land ska styras kan de väl återvända hem till Somalia igen och se om deras åsikter välkomnas där istället för att infiltrera och tvinga på ett främmande land deras stenåldersvärderingar?

Låt oss se hur det går för Bilal Osman, Mohamed Noor mm när de kämpar för alla människors lika värde i deras hemland dvs Somalia?
Som de predikar för här i Sverige?
Det har ju gått så bra för Somalia med det hittils……
Jag förmodar att Bilal Osman och Mohamed Noor mm har inga problem att kämpa för vitas rättigheter i Somalia? Inga somaliska pirater finns där inte att säga emot.
”Alla människors lika värde”, eller hur var det nu?
Senast redigerad av Elm17 2026-05-10 kl. 16:50.
Citera
2026-05-10, 18:11
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
Jag noterar när jag är inne på sociala medier att det är mycket propaganda och pajkastning ifrån vänsterhåll på tidöpartierna och SD.

Men det jag har märkt ifrån dessa poster att det är inga svenska namn.

Inga Persson,Svensson etc utan det är Mohamed Noor, Kahin Ahmed, Bilal Osman och massa andra somalienamn.

Sedan när började dessa avarter infiltrera svenska politiken?

Har de sina åsikter om hur ett land ska styras kan de väl återvända hem till Somalia igen och se om deras åsikter välkomnas där istället för att infiltrera och tvinga på ett främmande land deras stenåldersvärderingar?

Låt oss se hur det går för Bilal Osman, Mohamed Noor mm när de kämpar för alla människors lika värde i deras hemland dvs Somalia?
Som de predikar för här i Sverige?
Det har ju gått så bra för Somalia med det hittils……
Jag förmodar att Bilal Osman och Mohamed Noor mm har inga problem att kämpa för vitas rättigheter i Somalia? Inga somaliska pirater finns där inte att säga emot.
”Alla människors lika värde”, eller hur var det nu?
Det går väl i vågor. Man använder förstås en mångfald av röster för att dels visa att Karin och Bertil är allierade med Muhammed och Karim, men för att trycka på hur illa allt är så måste ju också även Muhammed och Karim berätta hur förtryckta de är av all rasism i Sverige. På så vis visar vänstern hur enade de är.

Det brukat ju lätt falla samman när.det visar sig att Al Hamas inte alls hade särskilt demokratiska värderingar trots att Andersson stod och grät om hur orättvist behandlad han var för att sedan behandla honom som en cancerknöl istället för ett symptom på vad som rör sig i Sossarna.
Citera
2026-05-10, 22:39
Moderator
Strix m/94s avatar
Rubriken förtydligad.

Strix/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem