2026-05-09, 17:59
Medlem
Tänk om man visa en hel massa klipp som avslöja hela handlingen innan du ser en film, varför håller dom på det viset?. Varför kan man inte slå på en dokumentär utan att hela skiten blir förstörd med en trailer som förstör hela skiten? Varför måste trailen va 3 minuter lång
Senast redigerad av Bib-bo 2026-05-09 kl. 18:03.
Citera
2026-05-09, 18:08
Medlem
Queutards avatar
För att man vill klämma in så mycket reklam som möjligt.
Citera
2026-05-09, 18:24
Medlem
Det är därför jag kollar sällan trailers eftersom dom visar och spoilrar alldeles för mycket. Jag föredrar "teasers", som är runt 20-30 sekunder och avslöjar inte så mycket.
Citera
2026-05-09, 18:46
Medlem
Öh… De vill visa intressanta bitar för att fånga intresse. Hur kan du inte ha insett detta?
Citera
2026-05-09, 18:50
Medlem
Merwinnas avatar
Ja, det är jättedumt. Jag börjar därför alltid titta en bit in i videon. Om man följer en viss serie, så lär man sig ju också snabbt hur många sekunder de där spoilerna tar.
Citera
2026-05-09, 18:52
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Tänk om man visa en hel massa klipp som avslöja hela handlingen innan du ser en film, varför håller dom på det viset?. Varför kan man inte slå på en dokumentär utan att hela skiten blir förstörd med en trailer som förstör hela skiten? Varför måste trailen va 3 minuter lång
Kan ju vara så att det är en ny generation som tagit över och vill visa hur jävla duktiga dom är. Annars håller jag och använder ffw flitigt för att slippa se hela avsnittet på 3 minuter.
Citera
2026-05-09, 18:56
Medlem
Håller med, det bara förstör.

Även om de lyckas undvika spoilers väljer de ju ofta ut de "bästa" bitarna, som då inte känns lika bra när man sedan ser dem igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in