2026-05-09, 03:33
Medlem
En kvinna i Härnösand som påstår sig ha diverse åkommor, hänger ut läkare, socialsekreterare m.m offentligt på sociala medier och är allmänt hysteriskt. Varje video har tusentals visningar. Av kommentarerna att döma är det inte många som står på hennes sida. Men är det sant? Vem är hon? Är det ett socialt experiment, eller är hon käpprätt galen? Om alla namn och inspelningar är riktiga - är jag på riktigt orolig för den här kvinnan. Hon verkar skvatt galen.

Kontot heter: https://m.facebook.com/Seasocialstream/

Eller bara Seasocialstream om ni vill söka själva.

Hennes alla reels är en historia för sig.
Senast redigerad av Mr.Magooo 2026-05-09 kl. 03:37.
2026-05-09, 06:41
Medlem
HobbyHitlers avatar
Det finns redan en tråd om denna galna hypokondriker och rättshaverist. Hittar inte tråden nu, men kanske någon annan kan länka.
2026-05-09, 07:32
Medlem
kyrkstockens avatar
Någon frågade häromdagen i en tråd här på forumet "hur många är gränspsykotiska".

På flashback är alla man inte gillar och alla ex minst psykopater (själva är vi felfria) och tråden ansåg väl att ca 20% av befolkningen är gränspsykotisk.

Här är väl ett klockrent exempel på gränspsykotisk? Kanske borde denna tråd klistras. Hon förstår inte vad som händer runt henna men det är ändå inte psykos.
2026-05-09, 11:20
Medlem
sojapojkes avatar
Nog ett vanligt klientel på psykiatrin. Passar in på flera diagnoser men ändå svårdefinerat. Om det inte var ett nordiskt land skulle hon vara hemlös under en bro. Neurotisk, destruktiv, alla som är emot en måste skadas, noll självinsikt, möjligtvis trauman man ej kommer över osv. Svårt att göra mycket när det inte bara går att medicinera bort.
Tråkigt ändå att en massa facebook-tanter skrive4 hatkommentarer till en som uppenbarligen inte är helt "där"
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Någon frågade häromdagen i en tråd här på forumet "hur många är gränspsykotiska".

På flashback är alla man inte gillar och alla ex minst psykopater (själva är vi felfria) och tråden ansåg väl att ca 20% av befolkningen är gränspsykotisk.

Här är väl ett klockrent exempel på gränspsykotisk? Kanske borde denna tråd klistras. Hon förstår inte vad som händer runt henna men det är ändå inte psykos.
2026-05-09, 16:25
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Magooo
En kvinna i Härnösand som påstår sig ha diverse åkommor, hänger ut läkare, socialsekreterare m.m offentligt på sociala medier och är allmänt hysteriskt. Varje video har tusentals visningar. Av kommentarerna att döma är det inte många som står på hennes sida. Men är det sant? Vem är hon? Är det ett socialt experiment, eller är hon käpprätt galen? Om alla namn och inspelningar är riktiga - är jag på riktigt orolig för den här kvinnan. Hon verkar skvatt galen.

Dom som lägger ut är inte helt friska
Oftast sånna som inte kan ta in vad folk säger och vill hjälpa med. (Sin tro är viktigast)

Finns alltid två sidor på mynten

Var en sån historia i min hemkommun för ett tag sen.
Hon klagade på soc mm
Visade sig att dom hade erbjudit boende mm
Men hon tyckte att det inte passade henne så tackade nej

Sen skriver ut jag blir bostadslös, Soc vägrar hjälpa mm mm

Så dom som klagar på det sociala medier
Ta det med en nypa salt, dom har fått allt
Men missnöjda pga dom vill ha mer

Vårt samhälle hjälper, vissa vill helt enkelt ha mer
2026-05-09, 16:32
Medlem
zombie-nations avatar
Jobbigt att det finns sådana. Det gör att skulle jag vilja berätta min historia inom vården, skulle ingen tro mig. Skulle behöva lägga detta bakom mig, frågade om jag kunde få en kurator för detta, men det gick tydligen inte.
2026-05-09, 17:09
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Magooo

Ehm. Vem som helst som sitter och KLÄMMER IHOP SITT EGET ÖRA samtidigt som hen gör en video är uppenbart psyksjuk.

Hur kan du ta det på allvar? Socialt experiment? Du är ett socialt experiment.
2026-05-10, 02:41
Medlem
Wikitomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Det finns redan en tråd om denna galna hypokondriker och rättshaverist. Hittar inte tråden nu, men kanske någon annan kan länka.

Om inte skulle tråden bli intressant. Kommer osökt att tänka på Lennart Bladh.
2026-05-11, 16:54
Medlem
Psykvården är underfinansierad. Tycker att det är hemskt att så många finner nöje i att håna en uppenbart sjuk människa.
2026-05-13, 11:14
Moderator
evilhoneys avatar
Personen uppfyller ej kraven för att flyttas till forumet Youtubers och andra videokreatörer och hon är ej av intresse för allmänheten så tråden låses.
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in