2026-05-09, 00:43
Avslutad
Har kommit till slutsatsen att Meiji är Flashbacks absolut bästa moderator med råge. Han deltar i diskussioner och enligt mig har han oftast vettiga åsikter och medan andra moderatorer agerar rena Gestapo så är Meiji en lättsam, förstående och självsäker moderator som inte lackar ur fullständigt så fort folk inte följer forumets strikta regler. Blir nästan glad när jag ser Meiji's fina örn i profilbilden.

Kvalitén på moderatorerna på Flashback är under all kritik numera och du får oftast en varning och ett väldigt passiv-aggressivt meddelande så fort du inte gjort som Gestapo vill. Tror många moderatorer numera kommer direkt från Familjeliv.

Meiji är fantastiskt och borde befordras. Håller ni med? Jag tar en varning från Meiji som en hård men rättvis smisk på skinkan medan varningar från andra moderatorer tas som en irriterande äcklig mygga i örat
2026-05-09, 01:15
Medlem
Vet ej vem tönten utan liv är, men maviel är rätt vettig enligt mig.
2026-05-09, 01:25
Medlem
Tavastehuss avatar
Ja, han är bra. Pojken med guldbyxorna hör även till den stammen av stabila, intelligenta moderatorer.
2026-05-09, 02:29
Moderator
Ancistruss avatar
Jag håller med om att Meiji är en klippa och förtjänar allt positivt som nämnts. Jag har meddelat honom om tråden och är övertygad om att han uppskattar de vänliga orden.

Men vi har dock redan en tråd där man kan dela ut beröm till alla eller enskilda moderatorer: (FB) Jag vill ge alla Mods på Flashback en ROS Så vänligen fortsätt i den istället är ni snälla!

Tråden låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in