Minns sist man lirade ett spel som faktiskt var på svenska var ju fasiken Habbo Hotel och det var ett av de bästa spelen jag kört då man alltid bara kunde klicka med sina egna.
Därefter vart det ju en svensk värld i runescape ett kort tag vilket också var bra ju. Det fanns även gott om stora OpenTibia servrar som bara hade svenskar.
Varför försvann detta nu?
Det är otroligt irriterande att man inte kan hitta en enda realm på svenska i World Of Warcraft eller liknande åtminstone. Varför gör de aldrig detta???