Citat:
Ursprungligen postat av
Stormivattenglas
Gillar hur det gått tre sidor och inte en enda har kommit med något förståeligt argument för att massimportera indier, eller vad SD kallar för "arbetskraftsinvandring".
Hur kan jag vara den enda som ifrågasätter detta? Eller jag vet att Nick Alinia och Markus Allard är på min sida men att inte majoriteten av SD-väljare vill ha totalstopp är en gåta. Verkar vara samma boomer-typer som alltid röstat på sossarna och som aldrig tänker själva utan man lyssnar slaviskt på vad Åkesson har att säga och tycker alltid exakt likadant.
Jag är SD-väljare och jag är emot massinvandring, men den invandring som sker nu är något bättre än förr, eftersom en väldigt stor del är ukrainare, men jag tycker man borde strama åt även den ukrainska invandringen, och definitivt den indiska och kinesiska. Indiska kodknackare och ingenjörer konkurrerar ut svenska dito, det kommer till slut bli döden för svensk medelklass.
Förresten, kollar du fortfarande på kanalen Riks, och isåfall har jag en fråga till dig: varför kollar du på en kanal som dagligen spottar ur sig massa "Sossarna sämst, högern bäst"-videor?
Riks-profilen Carl Eos sa ju nyligen att det inte är etnicitet eller gener som gör dig till svensk.