Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymf
Om det är vid en flygplats borde det rimligen filmats av flertalet personer där. Nä, lutar åt AI.
Händelsen är från 2010, vet inte om AI-filmer var så utvecklade då. Snuttar av materialet har funnits på nätet tidigare, men inte som en tvåminutersfilm i färg som här.
Den märkliga utstrålningen från ett objekt i början som går fram som en lång eldsflamma tycker jag för övrigt har stora likheter med den film från Chile som deras marinkår släppte för 9 år sedan:
https://www.youtube.com/watch?v=iEK3YC_BKTI
Fast där var det IR-film, och det ser då mera ut som en mörk avgasplym. I den kinesiska filen i färg ser det helt annorlunda ut.
I övrigt är det massor av mystiska ljusklot som rör sig egendomligt, mer som Hessdalen, faktiskt.