2026-05-09, 14:19
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Den handlar om att vissa vet nånting medans andra fabulerar och låtsas att dom vet nått som det som den som vet på riktigt vet att dom inte vet. Uppenbart.

Man kan ju låtsas att man vet nått, och lura idioter som inte vet, medans dom som redan vet ser igenom alla teateraktörer som låtsas kunna nått.

För de flesta idioter är det viktigare att lura andra idioter till att tro att dom vet nå, än att experterna medger att dom vet nått.

Här är det ju jag och läkaren i videon i början som är experter som har druckit destillerat och även greppat vissa bevisbara saker som att destillerat vatten har neutralt pH och att regnvatten är destillerat enligt ppm-mätare som visar 0,001 parts per million är inte vatten i destillerat vatten.

Sen har vi alla Dunning Krugers i tråden, som googlar, läser lögner, och sen låtsas som att dom vet nått, och lurar andra idioter, istället för att lyssna på experterna som ser bluffen.

Dom är så sjuka mentalt att dom skriver Dunning Kruger tillslut när dom blir motbevisade och inte kan medge att dom hade fel, som att sanningen inte är det viktigaste, som att bevis inte ändrar deras fantasier om saker och ting.

Som att Sverige skulle ha världens renaste kranvatten tex... Varje idiot som yttrat det har ju fel, och det vet folk som kollat upp testerna på kranvatten i Sverige, men ändå så vill idioter lura idioter till att tro att kranvatten i Sverige är rent... Fast dom har hittat arsenik och allt möjligt skit i det.
Dunning Kruger överallt. Idioter som låtsas veta och struntar i att experterna vet att dom inte kan nått och bara låtsas, i syfte att lura andra idioter att dom besitter kunskap och vishet fast dom är dummare än tåget.
Nej, det är inte alls Dunning Kruger.

Men ditt inlägg är Dunning Kruger om Dunning Kruger.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-05-09 kl. 14:22.
Citera
2026-05-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Destillerar du vattnet så försvinner salter och mineraler…

Det får man främst från maten man äter. Sen kan man alltid tillsätta mineraler och salt till vattnet i efterhand.
Citera
2026-05-09, 15:00
Medlem
Citat:

Läskigt med folk som vet skillnad mellan teori och bevisad fakta.... För er som är teori troende sen barnsben.

Fast du blir ju konstant ombedd i tråden att förse oss med bevis/underlag - något du inte lyckats med en enda gång.
Citera
2026-05-09, 21:13
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
....
Ska kolla om jag kan leta på videon där läkaren pratar om att destillerat är rena hela laddningar som dras till alla trasiga laddningar för att ge av sina elektroner för att skapa balans och eliminera det ohälsosamma giftet.
Tagga mig när du hittat den videon.

Här är en video som handlar om elektrolyter. Är det den typen av rena eller smutsiga elektroner du avser?

https://m.youtube.com/watch?v=kAqIJZeeXEc
Citera
2026-05-09, 23:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertU
Fast du blir ju konstant ombedd i tråden att förse oss med bevis/underlag - något du inte lyckats med en enda gång.

Här är en video med läkaren från trådstarten.
Han pratar om avancerade saker som hur Jorden renar vatten genom destillera, och hur det händer nått med destillerat vatten som gör att det bryter ner oxiderade gifter, som är vad som gör att vissa har ont när dom får massage... För dom har som vassa kristaller i kroppen pga hur kranvattnets tillsatser inte kan bryta ner i kroppen och lagras istället som klumpar i kroppen.
Han visar ppm-mätaren och förklarar den enorma skillnaden mellan det rena destillerade, och kranvatten i USA samt källvatten på Hawaii:

https://youtu.be/Cb0COa1-y4E?si=Y-i0jYRkg7wcMSeF

The Curative Power of Distilled Water – Understanding WATER will Change Your Life for either the Better or Worse.

First of all, the body is an “18 Gallon Water Bottle”. Liquids will renew, reset and rebuild your body and mind, and clean and detox yourself with the correct water 🙂
Senast redigerad av KungPungPat 2026-05-09 kl. 23:06.
Citera
2026-05-10, 07:45
Medlem
Citat:
Här är en video med läkaren från trådstarten.
Han pratar om avancerade saker som hur Jorden renar vatten genom destillera, och hur det händer nått med destillerat vatten som gör att det bryter ner oxiderade gifter, som är vad som gör att vissa har ont när dom får massage... För dom har som vassa kristaller i kroppen pga hur kranvattnets tillsatser inte kan bryta ner i kroppen och lagras istället som klumpar i kroppen.
Han visar ppm-mätaren och förklarar den enorma skillnaden mellan det rena destillerade, och kranvatten i USA samt källvatten på Hawaii:

https://youtu.be/Cb0COa1-y4E?si=Y-i0jYRkg7wcMSeF

The Curative Power of Distilled Water – Understanding WATER will Change Your Life for either the Better or Worse.

First of all, the body is an “18 Gallon Water Bottle”. Liquids will renew, reset and rebuild your body and mind, and clean and detox yourself with the correct water 🙂

Herregud. Du måste väl förstå att en YouTube video från nån jävla flommare inte räknas som varken fakta eller bevis?

Oavsett om det han säger stämmer eller inte!
Citera
2026-05-10, 11:20
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertU
Herregud. Du måste väl förstå att en YouTube video från nån jävla flommare inte räknas som varken fakta eller bevis?

Oavsett om det han säger stämmer eller inte!

Det är bevis som vem som helst kan kolla upp, och jag är en av dom som köpte en destillator, och märkte att han snackade sanning.
Citera
2026-05-10, 13:02
Medlem
KungPungPats avatar
Min destillator kostade 400 spänn på Ebay, men det hade en gummislang på metall röret där vattnet kom ut. Detta gjorde att vattnet smakade gummi.

Jag gav destillerat till en katt som då bajsade ut en parasit mask som var längre än katten.

Vissa kunskaper kan man inte googla sig fram till. Man måste själv uppleva bevisen.
Citera
2026-05-10, 14:14
Medlem
Vasectomaters avatar
Jag har en Megahome water distiller för mina husväxter, de älskar det och frodas.
Citera
2026-05-10, 15:13
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Jag har en Megahome water distiller för mina husväxter, de älskar det och frodas.

Sjukt om du renar plantors vatten men inte ditt dricksvatten. Världen blir allt mer giftig. Att dricka rent vatten gör stor skillnad, då bryts gifterna ner och spolas ut.

Se läkaren i videon för exempel på hur kroppen ser ut vid 60 års ålder efter att destillerat och rent levande har spolat ut alla lagringar av gifter och fett.
Citera
2026-05-13, 05:24
Medlem
pH för destillerat vatten är ~5.5 eftersom det inte har någon buffrande förmåga och luftens koldioxid omedelbart löser sig i vattnet och sänker pH

https://assets.fishersci.com/TFS-Assets/LSG/Application-Notes/AN-PHPURE-E-0914-RevA-WEB.pdf
Citera
2026-05-13, 17:01
Medlem
SphericalHamsters avatar
Citat:
Destillerat vatten är inte som kranvatten eller köpt dricksvatten på flaska. Destillerat har neutralt pH och löser upp stenar som kalk i ådror, tandsten, gallsten, osv.
Till och med skalet av kalcium runt tallkottkörteln avlägsnas effektivt av destillerat, så detta bör man ju räkna in om man vill testa destillerat, som nästan kan beskrivas som psykadeliskt på grund av detta, fast det är ju en annan form än en klassisk drog, och man drömmer bara mer och mer av destillerat.

Till och med katter med urinsten kan botas med destillerat.

Enligt all denna fakta så är det alltså typ möjligt att bota vad som helst förutom medfödda obotliga skador.

Stenarna i kroppen är lagringar av gifter, och lagringarna är alltid positivt laddade, vilket betyder trasiga och ohälsosamma laddningar.
Destillerat är negativt laddad, dvs hela laddningar som neutraliserar de obalanserade positiva laddningarna, som saknar en elektron, typ.

Se denna :;https://youtu.be/xuHR9R4um6g?si=HNOxGiAiGwRHGpG9

OBS! Destillerat suger gifter ur plast och kan inte förvaras i plastflaskor.
Endast glasflaskor med träkork gäller.
(Rent vatten finns aldrig i plastflaskor)

Destillerat är 99,99% rent, om det görs korrekt och inte nuddar plast.

Det här är nog bland det dummaste jag har hört. Nej det är inte neutralt och ph 7. Glasflaskor med träkork? Vad fan har du rökt? Rök mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in