2026-05-08, 07:32
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankyboy
Har under året börjat inse att jag inte har ett virilt sprut när jag kommer längre. Utan istället så rinner sperman ur kuken på ett riktigt patetiskt sätt. Min orgasm har blivit sämre när jag inte längre sprutar.

Jag är 40+ har rejält med sex, har inga problem med att bli hård eller att komma i övrigt.

Är det åldern eller en dålig muskulatur? Går det att träna bort eller är det bara att acceptera? Tar gärna emot tips och råd av er som varit i samma sits.
Seriöst, varför undrar du över något som alla drabbas av? Får dåligt självförtroende eller vad är problemet?
Citera
2026-05-08, 08:02
Medlem
halaltarzans avatar
Får väl ta för vana att bara tömma i din kvinna, då kanske du inte tänker på det?
Citera
2026-05-08, 09:18
Medlem
Citat:
Har under året börjat inse att jag inte har ett virilt sprut när jag kommer längre. Utan istället så rinner sperman ur kuken på ett riktigt patetiskt sätt. Min orgasm har blivit sämre när jag inte längre sprutar.

Jag är 40+ har rejält med sex, har inga problem med att bli hård eller att komma i övrigt.

Är det åldern eller en dålig muskulatur? Går det att träna bort eller är det bara att acceptera? Tar gärna emot tips och råd av er som varit i samma sits.

välkommen till klubben!
jag hade ett rejält "porrfilmssprut" när jag var yngre, numera är det som du beskriver det, mängden har minskat och sprutets längd har minskat!
jag tror att det bara är att acceptera detta faktum tyvärr. är 50+ nu och det mer rinner ur kuken än sprutar. men det är inget att bry sig om anser jag. spruta i fittan så vet ingen hur mycket som kommer
Citera
2026-05-08, 09:51
Avstängd
Ronny-Ruskendruhls avatar
Huvudsaken är väl att det sprutar när det väl sprutar.
Citera
2026-05-08, 09:51
Medlem
SpontanEjakulations avatar
När åldern redan har satt in: Allra viktigast är riktig upphetsning.

Partnern / sex-ojektet / runk-fantasin, måste få en att gå igång optimalt.

Lita på mig. Jag har varit sexolog sedan din pappa var ung och sprutade till print-magasin.
Citera
2026-05-08, 10:02
Medlem
GiveMeHeads avatar
En kvinna märker och känner om man sprutar kraftfullt och mycket. Själv har jag ett kraftfullt och manligt sprut och en riklig mängd trots min ålder. Kvinnorna brukar ha bråttom till toan för att det rinner ur dom. Skulle skämmas och känna mig omanlig om det bara rann ut ett par droppar vid utlösningen.
Citera
2026-05-08, 10:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
En kvinna märker och känner om man sprutar kraftfullt och mycket. Själv har jag ett kraftfullt och manligt sprut och en riklig mängd trots min ålder. Kvinnorna brukar ha bråttom till toan för att det rinner ur dom. Skulle skämmas och känna mig omanlig om det bara rann ut ett par droppar vid utlösningen.

Men hur vet du hur mycket och kraftfullt du sprutar när du tömmer i kvinnan då?
Citera
2026-05-08, 11:50
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men hur vet du hur mycket och kraftfullt du sprutar när du tömmer i kvinnan då?

Det känns i kuken kan jag lova när det är kraftfullt. Sen mängden ser jag när jag drar ut kuken och den är helt kladdig samt att det rinner ur kvinnan.
Citera
2026-05-08, 12:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Det känns i kuken kan jag lova när det är kraftfullt. Sen mängden ser jag när jag drar ut kuken och den är helt kladdig samt att det rinner ur kvinnan.

Okey, vet inte om jag egentligen känner någon direkt skillnad. Och det kanske inte är något att fördjupa sig i heller, man får väl helt enkelt vara glad för att det står och att det går. Dock vet jag ju hur jag funkar och nästa gång - troligtvis idag - när jag kommer ge kärringen en åktur på flottstången så kommer jag ju naturligtvis tänka på det.
Citera
2026-05-08, 13:11
Medlem
Bassplays avatar
Keso-sperma alltså?

Ät zink och runka inte.
Citera
2026-05-08, 16:11
Medlem
Det har med dieten att göra. Gå över till lantmjölk och ät mer insjöfisk så kommer det lösa sig.
Citera
2026-05-08, 16:26
Medlem
Berit85s avatar
Citat:

Du behöver ett finger i röven sötnos.

1. Lägg ner alkoholen.

2. SÄRA.

3. Njut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här