2026-05-25, 04:38
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Men det blev inte som jag hade tänkt mig. Det kom och gick en massa män, jag kände mig ensammare än någonsin.

Vad hade du tänkt dej? Att du skulle ha chans på henne bara för att ni bor grannar?
Citera
2026-05-25, 11:50
Medlem
Citat:
Nu är det fara å färde!!!!

Nu måste vi poola ihop våra hjärnor här och komma fram till hur man fördriver eller bekämpar en demon.

Hennes lägenhet har lagts ut på bostadsbolagets portal för lediga lägenheter. Hon kommer alltså att flytta och fortsätta sprida sin demonsäd till andra ovetande!

1 problem är att hon undviker mig hela tiden sedan hennes misslyckade försök att ta över mig och min själ. Om hon ser mig på gatan så springer hon iväg. Bort från mig. När vi råkar gå ut samtidigt från lägenheterna smäller hon igen dörren supersnabbt.

Jag funderar på om jag ska stå och vakta vid dörren när hon går förbi min dörr och öppna den sketasnabbt och fånga in henne och dra in henne i lägenheten. Men jag måste veta vad jag ska göra sen för att fördriva demonen från henne eller döda den, om jag så måste.

Alla tillbuds stående medel är tillåtna för att förhindra att hon försvinner ut i samhället. Det är mindre än tre månader och sen har jag ingen aning om var hon kommer försvinna. Max 2 månader för att vara på den säkra sidan.

Jag är desperat. En demon kan inte få försvinna. Hon försökte ta över min kropp men jag kunde nedkämpa henne. Men det finns andra i området som har förändrats. Det har jag sett. Dom är inte sina vanliga jag. Dom beter sig inte som människor längre. Jag vill inte gå in på detaljer. Men jag vet att dom inte är riktiga människor utan demonisk avkomma.
Det kommer bli värre -
https://www.imdb.com/video/vi3014131993/?playlistId=tt0049366&ref_=tt_ov_ov_vi
Citera
2026-05-29, 11:36
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Nu är det fara å färde!!!!

Nu måste vi poola ihop våra hjärnor här och komma fram till hur man fördriver eller bekämpar en demon.

Dom beter sig inte som människor längre. Jag vill inte gå in på detaljer. Men jag vet att dom inte är riktiga människor utan demonisk avkomma.

Kan det vara brottsligt förneka honom som styr och ställer över universum?

Varenda gång lämnat platsen skicka varenda demon till ljuset och domedagen.
Citera
2026-05-29, 12:07
Medlem
Megadolmes avatar
Kan det vara en Succubus; https://en.wikipedia.org/wiki/Succubus
Citera
2026-05-30, 09:15
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Kan det vara en Succubus; https://en.wikipedia.org/wiki/Succubus

Nej, dom är otäcka på ett sexuellt sätt.

Det är en annan demon som styr och ställer.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in