2026-05-07, 13:02
Medlem
Jag hade en udda dröm i natt. Jag befann mig i en större butik. Skulle tro att det var Elgiganten.

Där hade de personal som jobbade nakna. Eller rättare sagt var det enstaka unga kvinnor, typ någon enstaka kvinna per pass som jobbade naken. Resten av all personal, kvinnor och män var påklädda.

Jag tolkade det hela som att det fanns ett syfte med det. Dels vars syftet att man skulle locka till sig kunder på så vis.
Tjejen jag såg kan vi kalla Tora. Jag tolkade det som att hon hette så. Hon var ca 175-180 cm lång. Hon var smal men inte pinnsmal, mer normal. Hon var blond och hade normalstora bröst. Hon var attraktiv. Kanske 20-24 år gammal.
Jag såg henne i slutet av hennes pass. Hon hade någon större svart väska hängandes, sedan öppnades en personalport och hon gick igenom den, hon hade avslutat sitt pass.

Vad ville denna dröm säga??
Citera
2026-05-07, 13:12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu

Att du längtar desperat efter fitta och vill bli av med oskulden.

Mitt tips är att du åker till Tyskland nu i sommar och spenderar en vecka på olika bordeller så du får utlopp för din desperata längtan.
Citera
2026-05-07, 13:14
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Jag hade en udda dröm i natt. Jag befann mig i en större butik. Skulle tro att det var Elgiganten.

Där hade de personal som jobbade nakna. Eller rättare sagt var det enstaka unga kvinnor, typ någon enstaka kvinna per pass som jobbade naken. Resten av all personal, kvinnor och män var påklädda.

Jag tolkade det hela som att det fanns ett syfte med det. Dels vars syftet att man skulle locka till sig kunder på så vis.
Tjejen jag såg kan vi kalla Tora. Jag tolkade det som att hon hette så. Hon var ca 175-180 cm lång. Hon var smal men inte pinnsmal, mer normal. Hon var blond och hade normalstora bröst. Hon var attraktiv. Kanske 20-24 år gammal.
Jag såg henne i slutet av hennes pass. Hon hade någon större svart väska hängandes, sedan öppnades en personalport och hon gick igenom den, hon hade avslutat sitt pass.

Drömmen säger att du sov, drömmar betyder inget det är en fantasi värld hade drömmar varit på riktigt hade jag varit rik, 20 år, fred på jorden, jag skulle varit fri från mina krämpor och varit sommar året runt

Varför tror du att när man sover och drömmer något att det ska betyda något??
Citera
2026-05-07, 13:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

När jag drömmer om nakna kvinnor i alla fall så är det väl en signal från hjärnan att påsen är full och behöver tömmas.
Citera
2026-05-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Mitt tips är att du åker till Tyskland nu i sommar och spenderar en vecka på olika bordeller så du får utlopp för din desperata längtan.

Förvisso tittar jag en del på erotik online men jag är verkligen inte desperat och inte heller oskuld. Men det är möjligt att porrsurfandet fått för mycket utrymme.
Citera
2026-05-07, 13:17
Medlem
Diamondgrits avatar
Var hon naken även när hon gick hem? Får man extra lön om man jobbar naken på Elgiganten?
Citera
2026-05-07, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Var hon naken även när hon gick hem? Får man extra lön om man jobbar naken på Elgiganten?
Nä hon gick någon gång in i deras personalenhet. Hon kanske skulle klä på sig där.

Jag såg henne bakifrån i just den sekvensen.
Senast redigerad av Pundedu 2026-05-07 kl. 13:20.
Citera
2026-05-07, 13:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Bordeller? Tyskland har väl fortfarande nakenbadarstränder, dit kan TS åka.
Citera
2026-05-07, 13:21
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Nä hon gick någon gång in i deras personalenhet. Hon kanske skulle klä på sig där.

Jag såg henne bakifrån i just de sekvensen.
Hoppas att det såg bra ut.

Det verkar ju funka i alla fall. Jag tycker att du ska föreslå det här för Elgiganten. Åtminstone vår/sommarsäsongen skulle det nog vara bra för. På vintern kan man kanske skippa det.
Citera
2026-05-07, 13:31
Medlem
triptykens avatar
Det var en sanndröm som spådde att du inom snar framtid kommer runka.

Alternativt vill den säga att du gillar tanken på nakna kvinnor i det offentliga.

Eller om man ska vara Freudiansk på en torsdag: du vill ha sex med din mamma.
Citera
2026-05-07, 14:18
Medlem
Ta chansen innan hon försvinner om det finns någon speciell. Hon har blottat sina känslor för dig kanske.

Annars är väl nakendrömmar vanliga, inget konstigt.
Citera
2026-05-07, 15:22
Medlem
Tycker du skall åka till Elgiganten, gå runt och se om någon i personalen liknar tjejen från drömmen.

Det finns människor som har träffat sina partners på dette sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in