Citat:
Ursprungligen postat av
Pundedu
Jag hade en udda dröm i natt. Jag befann mig i en större butik. Skulle tro att det var Elgiganten.
Där hade de personal som jobbade nakna. Eller rättare sagt var det enstaka unga kvinnor, typ någon enstaka kvinna per pass som jobbade naken. Resten av all personal, kvinnor och män var påklädda.
Jag tolkade det hela som att det fanns ett syfte med det. Dels vars syftet att man skulle locka till sig kunder på så vis.
Tjejen jag såg kan vi kalla Tora. Jag tolkade det som att hon hette så. Hon var ca 175-180 cm lång. Hon var smal men inte pinnsmal, mer normal. Hon var blond och hade normalstora bröst. Hon var attraktiv. Kanske 20-24 år gammal.
Jag såg henne i slutet av hennes pass. Hon hade någon större svart väska hängandes, sedan öppnades en personalport och hon gick igenom den, hon hade avslutat sitt pass.
Vad ville denna dröm säga??
Drömmen säger att du sov, drömmar betyder inget det är en fantasi värld hade drömmar varit på riktigt hade jag varit rik, 20 år, fred på jorden, jag skulle varit fri från mina krämpor och varit sommar året runt
Varför tror du att när man sover och drömmer något att det ska betyda något??