2026-05-09, 12:18
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Tvärtom. De ska ha ordentligt med hull. Stora pattar, feta rövar, runda magar.
Smala modellkroppar går bort.

Nu får du nog ta på dig glasögonen prolle när du raggar tjejer framöver.
Citera
2026-05-09, 12:31
Medlem
PricklyPeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är faktiskt en väldigt märklig sak. Jag kan "förstå" om en tjej skulle vilja göra sina bröst större då kvinnobröst är något de absolut flesta män faktiskt tycker om. Men varför göra dessa konstiga saker med läpparna som killar inte gillar?? Jag förstår ej.

Tjejer bryr sig inte om killar tycker de är attraktiva. De gör det för sin egen skull
Citera
2026-05-09, 13:02
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyPecker
Tjejer bryr sig inte om killar tycker de är attraktiva. De gör det för sin egen skull

Det tror jag faktiskt inte alls på.
Citera
2026-05-09, 14:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyPecker

Du kanske fungerar så. Men de flesta brudar hajar nog att ju finare och sexigare de har gjort sig ju större är chansen att de hittar en riktigt het snubbe som de verkligen tänder på?
Citera
2026-05-10, 22:49
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Vilka har du som man? Vad är förhandlingsbart och vad är icke förhandlingsbart?

Resonera och diskutera... Vilka utseendekrav har du på en kvinna?
Varför?

Allt är väl mer eller mindre förhandlingsbart - man får poängsätta helheten. Till och med en 80-årig änka funkar väl om hon efterlämnar ett miljardarv inom några år. En 18-årig nymfoman å andra sidan har andra fördelar.

Det viktigaste enligt mig är:
1. Sexuellt kompatibel
2. Inte borderline eller knarkare
3. Attraktiv kropp (absolut inte bred mun med smala läppar, inte kort krulligt hår, inte lång hästformad kropp, inga nasolabidala linjer, helst len hy)
4. Inte komplex eller grälsjuk

Det är ett amatörmisstag att göra en punktmässigt lång kravlista, både inom partnerval eller när man ska göra något så mondänt som att köpa bil eller välja arbetsplats. Fokusera på att de viktiga kraven uppfylls hyfsat bra, och glöm de mindre viktiga detaljerna.

Så om det verkligen inte är en delbreaker om partnern har "fult skratt" (den kanske han lära sig att skratta annorlunda), ful klädsmak (den kanske kan anpassa sig), annan politisk åsikt etc, så ta då inte med detta på din initiala kravlista.
Citera
2026-05-11, 01:35
Medlem
Hur vikten är distribuerad. En tjej på 80 kg kan ju både vara sjukt vältränad eller bara överviktig. Sen kräver jag inga magrutor men jag är inte intresserad av kagge heller och om de uppfattas som överviktiga i kläder så är det nej direkt. Sen är väl preferensen ett nordeuropeiskt utseende men det är inget ska-krav.
Citera
2026-05-11, 06:34
Medlem
Morgonrodnads avatar
Kvinnor med tatueringar går förstås bort. Det är väldigt avtändande.
Citera
2026-05-11, 15:13
Medlem
Var smal.
Var ej tjock.
Helst inga tatueringar.
Ingen trauma piercing i näsan.
Var smal.
Var ej tjock.
Helst kort,lång eller nånstans däremellan.
Citera
2026-05-11, 15:34
Medlem
Letrangeres avatar
Vältränad
Över 170 cm
Inga tatueringar eller piercings, förutom öronen
Inga fillers, fuskpattar eller annan plastikkirurgi
Ha pigga, glada ögon
Citera
  • 7
  • 8