Bra hållning, åtminstone hyfsat välmotionerad. Positiv läggning, liten gnutta stolthet och ett fint leende kommer hon långt på.
Inga tatueringar, inga piercingar och definitivt inga plastinjektioner i ansiktet. Inte heller sådana konstiga extremt snedställda ögonbryn som många har just nu - får kvinnor att se ut som arga ugglor istället för snygga.
Fin stjärt är ett måste för mig, det är en dealbreaker. Men även en donna med värsta pangröven går bort om hon har nosring. Det är en annan dealbreaker.
Jag har en kollega som har lika stort synligt tandkött som tänder. Ser faktiskt bisarrt ut, och är en rimlig avtändningsfaktor.
Ja, det var något jag fastnade för väldigt länge sen att jag tyckte det var horribelt. Det märkliga är att ju mer jag tänker på det, desto fler sådana människor ser jag...
Krav vette fan. Mina tidigare relationer har aldrig bockat av ’allt’ på den fronten. Det tror jag aldrig någon kommer göra, och det är okej. Om jag har haft 10 krav på ett utseende, har det generellt räckt att 2-3 finns med. Rimligt.
Något alla har haft gemensamt är att ingen varit över 170cm, eller feta.
Så länge en kvinna ser ut att ta hand om sig själv i okej mån. Alltifrån kropp, till sinne, till klädstil är så är det fine. Basic saker.
Fina ögon, och hår(helst lite längre). Det som jag hade ratat däremot är massa tatueringar, plastigt utseende, och tjocka tjejer.